Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

"Εχω γίνει σκλάβος της Μάντσεστερ"

Επίθεση κατά της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ εξαπέλυσε ο Τόμας Κούστσακ αναφέροντας πως είναι «σκλάβος» στην ομάδα του!
"Εχω γίνει σκλάβος της Μάντσεστερ"
Ο Πολωνός τερματοφύλακας ήταν για τέσσερα χρόνια η «σκιά» του Εντβιν Φαν Ντερ Σαρ και τώρα είναι η τρίτη επιλογή του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον που τη φετινή περίοδο απέκτησε τους Νταβίντ Ντε Χέα και Άντερς Λίντεγκααρντ.
Η Λιντς επέδειξε ενδιαφέρον για να αποκτήσει τον 29χρονο διεθνή γκολκίπερ, αλλά ο Φέργκι αρνήθηκε να τον παραχωρήσει προκαλώντας την οργή του Κούστσακ, που θέλει να αγωνιστεί στο Euro 2012 το οποίο θα διοργανωθεί από την χώρα του και την Ουκρανία το επόμενο καλοκαίρι.
Ο Κούστσακ, είπε: «Εχω γίνει σκλάβος της Μάντσεστερ. Είμαι εκνευρισμένος αλλά να συκοφαντήσω ή να επικρίνω τον Φέργκιουσον. Δεν είναι το στυλ μου.
«Εχω μιλήσει πρόσφατα με τον Φέργκιουσον. Του ζήτησα να με αφήσει να φύγω τώρα από το σύλλογο πριν από τη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου.
«Του είπα ότι θέλω να παίξω και να επιστρέψω στην εθνική ομάδα επειδή το Euro 2012 είναι προ των πυλών - αλλά φαίνεται ότι δεν τον ενδιαφέρει».
Πηγή: shootandgoal.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: