Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Η πριγκίπισσα είναι τελικά Ελληνίδα;

Ο Στέφανος Χάρης γράφει για τις δύο γυναίκες που μονοπωλούν το ενδιαφέρον τα τελευταία 24ωρα.
Η πριγκίπισσα είναι τελικά Ελληνίδα;
Δύο γυναίκες μονοπωλούν το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης τα τελευταία 24ωρα, αγαπητέ αναγνώστη. Η ξανθιά Μολδαβή του καπετάνιου του «Costa Concordia» και η μυστηριώδης γραμματέας του Τσάκα. Τη συνεργάτιδα του αγοριού μου εντόπισαν τα λαγωνικά του «Εθνους» έξω απ' το νέο στρατηγείο του εργοδότη της:
«Στην είσοδο του κτιρίου, όπως μας "έστειλε" έγκυρη πηγή (σ.σ.: να ήταν ο ίδιος ο Βλάσης μου το αποκλείω), ύστερα από αρκετές ώρες αναμονής διακρίναμε τη Χριστίνα Δεληγιάννη, την αεικίνητη σύμβουλο και συνεργάτιδα του Βλάση Τσάκα, το δεξί του χέρι σε όλη αυτή τη δύσκολη διαδρομή, με την οποία έχει εμφανιστεί μαζί σε αγώνα του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ». Ξετρελάθηκα...
Καχύποπτος δεν είμαι, dear, αλλά επειδή πήρε το μάτι μου χθες κάποια δημοσιεύματα στον αθλητικό Τύπο, σύμφωνα με τα οποία οι Αραβες και η πριγκίπισσα ήταν στο ΟΑΚΑ την Κυριακή, δεν γινόταν να μην πάει το μυαλό μου στο καλό...
Βρε μπας και η φερόμενη ως Χριστίνα Δεληγιάννη δεν είναι τελικά γραμματέας, αλλά η πριγκίπισσα καμουφλαρισμένη για να μην την πάρουν χαμπάρι οι πολυμετοχικοί εχθροί των Αράβων;
Με τη συγκεκριμένη σκέψη να στριφογυρίζει στο μυαλό μου συνέχισα την ανάγνωση του καυτού ρεπορτάζ του «Εθνους»:
«Η είδηση "βγήκε" όταν ο φωτογράφος πήγε προς τη δεύτερη πόρτα του κτιρίου και πλησίασε από τον δρόμο στο πρώτο παράθυρο που είδε στα δεξιά του σε στενό κάθετο στην Ηρώδου Αττικού. Η φιγούρα του Βλάση Τσάκα τον έθεσε σε συναγερμό, πρώτον για να μη γίνει αντιληπτός και δεύτερον για να προλάβει να τον “συλλάβει” ο φωτογραφικός φακός». Λογικό...
Διότι έτσι μικροσκοπικός και τοσοδούλης που είναι ο Βλάσης μου αν δεν τον πετύχεις στη σωστή πόζα, την έβαψες. Ούτε με μεγεθυντικό φακό δεν θα ξεχωρίζει μετά...
Πηγή: Sportday

Δεν υπάρχουν σχόλια: