Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

"Θέλω να σηκώσω ένα Κύπελλο"

Tίτλο με τον ΠΑΟΚ θέλει να πάρει ο Γιώργος Γεωργιάδης.Αποσπάσματα των όσων δήλωσε στη "SportDay":
Πότε θα είσαι "ετοιμοπόλεμος";
"Δυστυχώς δεν είμαι 100% έτοιμος, ιδιαίτερα στη φυσική κατάσταση, για να παίξω στο ματς Κυπέλλου με τον Ατρόμητο, πιστεύω όμως ότι θα είμαι "Ο.Κ." για το παιχνίδι με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Εγώ θέλω πολύ να αγωνιστώ, θα φανεί όμως από την κατάσταση που θα βρίσκομαι. Αυτό θα το αποφασίσει ο προπονητής".
Ηθελες να... πιάσεις την ευκαιρία από τα μαλλιά μετά την αποχώρηση του Βιεϊρίνια;
"Σίγουρα οι απουσίες των Βιεϊρίνια και Κοντρέρας είναι πολύ σημαντικές, η ομάδα όμως συνεχίζει… Πρέπει, εμείς που μείναμε, να καλύψουμε τα κενά. Μετά την αποχώρηση του Βιεϊρίνια πίστευα ότι θα έχω ακόμα περισσότερες ευκαιρίες, ήρθε όμως ο τραυματισμός. Εχω μείνει έναν μήνα εκτός, αλλά θα επιστρέψω πολύ δυνατός γιατί θέλω πολύ να παίξω".
Ποιος είναι ο προσωπικός σου στόχος;
"Θέλω να σηκώσω ένα Κύπελλο. Από την πρώτη στιγμή που ήρθα στον ΠΑΟΚ αυτό ονειρεύομαι. Πάντως είναι και ο μεγάλος στόχος όλων μας στην ομάδα. Τα παιχνίδια δεν είναι εύκολα, μια και… τρέχουμε έναν Μαραθώνιο αγώνων σε όλες τις διοργανώσεις, είμαστε όμως αισιόδοξοι και πιστεύουμε πολύ στις δυνατότητές μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: