Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

"Εγώ δεν είμαι άτιμος"!!

Επίθεση στον προπονητή της Ρεάλ, Ζοσέ Μουρίνιο εξαπέλυσε μέσω συνέντευξης του στην «As» ο τεχνικός της Μπαρτσελόνα, Πεπ Γκουρδιόλα, ο οποίος επί της ουσίας απάντησε στην ατάκα του «Special One» περί της εξυπνάδας του!
"Εγώ δεν είμαι άτιμος"!
«Ο Μουρίνιο δήλωσε χθες ότι είναι ο κορυφαίος τεχνικός στον κόσμο, αφού είναι πιο έξυπνος προπονητικά από εμένα ενώ πρόσθεσε ότι μοιάζουμε σαν προπονητές, το μόνο στο οποίο έχω κοινό με τον Ζοσέ είναι ότι θέλουμε να νικάμε, ωστόσο δεν είμαστε καθόλου ίδιοι αφού εγώ δεν είμαι άτιμος σαν προπονητής!», ήταν μία από τις πλέον χαρακτηριστικές ατάκες του τεχνικού των Καταλανών.
«Παίζουμε πάντοτε τίμια σαν ομάδα και σεβόμαστε τον αντίπαλο μας, τους διαιτητές και τους αντιπάλους τεχνικούς, ενώ ο Μουρίνιο όχι», κατέληξε ο Γκουαρδιόλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: