Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Αποσύρθηκε στα 48 ο Μπόνι!!

Ο Μάριο Μπόνι αποφάσισε σε ηλικία 48 (!) ετών να βάλλει τέλος στην μπασκετική του καριέρα απόφαση που ανακοίνωσε μέσω ανάρτησης στο facebook. Ο θρύλος του ιταλικού μπάσκετ είχε φορέσει στο παρελθόν τη φανέλα του Άρη, συνδέοντας το όνομά του με το ευρωπαϊκό της Προύσας, ενώ ο τελευταίος σταθμός της καριέρας του ήταν η Πιατσέντσα..

Αναλυτικά η ανάρτηση του Μπόνι:

«Ήμουν μόλις 9 χρονών όταν έπιασα για πρώτη φορά την μπάλα στα χέρια μου και ήμουν 48 όταν την άφησα να πέσει για τελευταία. 40 χρόνια μπάσκετ, 40 χρόνια έρωτα, πάθους, δραμάτων, χαρών και συναισθημάτων. Το μπάσκετ μου έδωσε τα πάντα, αλλά μου πήρε κάποια πράγματα. Ήταν μία μεγάλη ιστορία αγάπης. Όπως όμως όλα τα πράγματα, έχει ένα τέλος.

Το κατάλαβα στο παρκέ, το κατάλαβα γιατί δεν ένιωθα την ίδια φωτιά μέσα μου. Το κατάλαβα γιατί η ήττα σε εκείνο το τελευταίο παιχνίδι, δεν είχε την ίδια γεύση απόγνωσης, όπως τόσες άλλες φορές μου είχε συμβεί. Και είναι το τέλος. Σας ευχαριστώ όλους, αυτούς που με αγάπησαν και τους πολλούς (πάρα πολλούς) που με μίσησαν. Όλοι μου χαρίσατε πολλά συναισθήματα. Ευχαριστώ, Μάριο Μπόνι».


πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: