Στις περισσότερες περιπτώσεις, μιλώντας για τα αθλητικά τουλάχιστον,
για να μάθεις τα νέα της ομάδας ήταν απαραίτητο το τηλέφωνο του θυρωρού
των προπονητικών εγκαταστάσεων, του οδηγού του λεωφορείου, του μασέρ στα
αποδυτήρια. Για την καλοκαιρινή μεταγραφή, εκτός από το «κονέ» με τη
διοίκηση έπρεπε να είχες τη σωστή επαφή, την κατάλληλη στιγμή, με τον
αρμόδιο μάνατζερ. Πλέον, αρκεί να έχεις πατήσει το Follow και το Add as
Friend στο σωστό προφίλ, σε twitter και facebook, αντίστοιχα. Φτάνουν
140 χαρακτήρες για να βγάλεις είδηση που να καλύπτει ολόκληρη σελίδα
στην εφημερίδα ή και τα βασικά θέματα μίας ημέρας για μία ιστοσελίδα.
Την ώρα που ο Χουάν Μάτα σκόραρε το 4ο γκολ της Ισπανίας στον τελικό κόντρα στην Ιταλία, κατά μέσο όρο γράφονταν 15.358 tweets για τον αγώνα, ενώ από τα ξημερώματα της Κυριακής και για 24 ώρες ο αριθμός αυτός ξεπέρασε τα 16 εκατομμύρια. Ο Πελέ έστελνε συγχαρητήρια, την ίδια στιγμή που ο πολυτιμότερος παίκτης του τουρνουά, πριν μπει για μπάνιο στα αποδυτήρια, ενημέρωνε τον προσωπικό του λογαριασμό με φωτογραφίες. Νωρίτερα, το Μάιο, το γκολ του Φερνάντο Τόρες στο «Καμπ Νου» έφερε 13.684 tweets το δευτερόλεπτο. Οι αστέρες του ποδοσφαίρου, του μπάσκετ, πολιτικοί, καλλιτέχνες, ηθοποιοί, επιστήμονες είναι, πλέον, προσιτοί με το πάτημα ενός κουμπιού. Είτε αρέσει, είτε όχι, το twitter περισσότερο και το facebook λιγότερο αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο ο νέος ηλικιακά –κυρίως- οπαδός θα δεν έναν αγώνα. Δεν είναι ανάγκη να περιμένεις την επόμενη ημέρα, στον καφέ με την παρέα, για να συζητήσεις για το θέαμα και την απόδοση του τάδε παίκτη. Το κάνεις real time με χιλιάδες κόσμο, από όλο τον πλανήτη. Είναι οξύμωρο, αλλά το πιο πιθανό είναι με τους περισσότερους που συμφωνείς σε πολλά ή διαφωνείς απόλυτα, ενώ μπορεί να μιλάτε όλη την ημέρα, δεν θα βρεθείτε από κοντά. Social media που δεν απαιτούν κοινωνικές δεξιότητες, όπως αυτές ορίζονταν τα προηγούμενα χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση, ξέχωρα από τα έσοδα της UEFA, το θέαμα μέσα στις τέσσερις γραμμές, τα ρεκόρ της Ισπανίας και τις ελπίδες που γεννήθηκαν από την εμφάνιση του Κυριάκου Παπαδόπουλου, το Euro 2012 άλλαξε τα δεδομένα και στο πως αντιλαμβανόμαστε, πλέον, το θέαμα. Με εξηγήσεις, διαφορετικές απόψεις και καταιγισμό πληροφοριών πριν καν παιχτεί το replay στους δέκτες μας.
Πηγή: protagon.gr
Την ώρα που ο Χουάν Μάτα σκόραρε το 4ο γκολ της Ισπανίας στον τελικό κόντρα στην Ιταλία, κατά μέσο όρο γράφονταν 15.358 tweets για τον αγώνα, ενώ από τα ξημερώματα της Κυριακής και για 24 ώρες ο αριθμός αυτός ξεπέρασε τα 16 εκατομμύρια. Ο Πελέ έστελνε συγχαρητήρια, την ίδια στιγμή που ο πολυτιμότερος παίκτης του τουρνουά, πριν μπει για μπάνιο στα αποδυτήρια, ενημέρωνε τον προσωπικό του λογαριασμό με φωτογραφίες. Νωρίτερα, το Μάιο, το γκολ του Φερνάντο Τόρες στο «Καμπ Νου» έφερε 13.684 tweets το δευτερόλεπτο. Οι αστέρες του ποδοσφαίρου, του μπάσκετ, πολιτικοί, καλλιτέχνες, ηθοποιοί, επιστήμονες είναι, πλέον, προσιτοί με το πάτημα ενός κουμπιού. Είτε αρέσει, είτε όχι, το twitter περισσότερο και το facebook λιγότερο αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο ο νέος ηλικιακά –κυρίως- οπαδός θα δεν έναν αγώνα. Δεν είναι ανάγκη να περιμένεις την επόμενη ημέρα, στον καφέ με την παρέα, για να συζητήσεις για το θέαμα και την απόδοση του τάδε παίκτη. Το κάνεις real time με χιλιάδες κόσμο, από όλο τον πλανήτη. Είναι οξύμωρο, αλλά το πιο πιθανό είναι με τους περισσότερους που συμφωνείς σε πολλά ή διαφωνείς απόλυτα, ενώ μπορεί να μιλάτε όλη την ημέρα, δεν θα βρεθείτε από κοντά. Social media που δεν απαιτούν κοινωνικές δεξιότητες, όπως αυτές ορίζονταν τα προηγούμενα χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση, ξέχωρα από τα έσοδα της UEFA, το θέαμα μέσα στις τέσσερις γραμμές, τα ρεκόρ της Ισπανίας και τις ελπίδες που γεννήθηκαν από την εμφάνιση του Κυριάκου Παπαδόπουλου, το Euro 2012 άλλαξε τα δεδομένα και στο πως αντιλαμβανόμαστε, πλέον, το θέαμα. Με εξηγήσεις, διαφορετικές απόψεις και καταιγισμό πληροφοριών πριν καν παιχτεί το replay στους δέκτες μας.
Πηγή: protagon.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου