Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

«Πάνω από τις προσδοκίες μου»

«Πάνω από τις προσδοκίες μου»
Μετά από έναν χρόνο, 11 μήνες και 13 ημέρες ο Φελίπε Μάσα έλυσε τα μάγια ανεβαίνοντας ξανά στο βάθρο!

Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari μετά το γκραν πρι της Κορέας (24/10/2010) είδε την καρό σημαία τρίτος, δηλώνοντας πως η συμμετοχή του στο βάθρο ήταν κάτι παραπάνω από τις προσδοκίες του.

«Σίγουρα, ο αγώνας εξελίχτηκε πολύ καλύτερα από ότι περίμενα. Κάναμε καλή δουλειά. Δυστυχώς, ο Φερνάντο δεν κατάφερε να τρέξει για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος, ωστόσο είμαι χαρούμενος με τον αγώνα μου», ήταν τα λόγια του Μάσα για να αναφερθεί στη συνέχεια στο μέλλον του:

«Είμαι σίγουρος πως αυτό το αποτέλεσμα είναι πολύ σημαντικό για μένα, για τα κίνητρα μου και για το μέλλον μου».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: