Ανοιχτό παραμένει το κυνήγι του τίτλου, ο οποίος θα κριθεί στον τελευταίο γύρο της σεζόν στην πίστα του Σάο Πάολο. Μάλιστα, αυτή θα είναι η 27η φορά από τις 53 που ο πρωταθλητής θα κριθεί στον τελευταίο γύρο της σεζόν.
Από όλα είχε ο 19ος γύρος της σεζόν. Προσπεράσεις, ανατροπές στην κορυφή του αγώνα, εγκαταλείψεις, ό,τι ακριβώς θέλει να βλέπει ο κόσμος. Ας πάρουμε τα πράματα από την αρχή.
Ο Λιούις Χάμιλτον κάνει την επιθυμία του πράξη, αφού έχει πει πως σκοπός του είναι να φύγει από την McLaren με νίκες.
Ο Βρετανός πιλότος πολύ γρήγορα βρέθηκε πίσω από τον Φέτελ και ύστερα από πολλούς γύρους πίεσης (42/56) πήρε την πρωτιά από τον δύο φορές Παγκόσμιο πρωταθλητή.
Στους γύρους που ακολούθησαν ο Φέτελ πίεσε χωρίς να καταφέρει ωστόσο να ανακτήσει τη θέση του. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Φερνάντο Αλόνσο, με τον Ισπανό να παραμένει ζωντανός στο κυνήγι του τίτλου, δεδομένου ότι η μεταξύ τους διαφορά είναι μόλις 13 βαθμοί.
Ο Αλόνσο έκανε πολύ καλή εκκίνηση, αφού από την έβδομη θέση βρέθηκε στην πρώτη στροφή τέταρτος. Άτυχη στιγμή για τον Ισπανό ήταν το πιτ στοπ του, το οποίο ήταν καταστροφικά αργό. Οι μηχανικοί της Ferrari αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον πίσω τροχό του Αλόνσο.
Οι καλοί!
Εντυπωσιακός ήταν ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος είδε την καρό σημαία από την τέταρτη θέση. Ο Βραζιλιάνος πιλότος της σκουντερία κέρδισε εφτά θέσεις.
Σε αντίθεση με ότι περίμενε, καλά εξελίχθηκε ο αγώνας για τον Τζένσον Μπάτον. Ο Βρετανός πιλότος της McLaren πλασαρίστηκε στην πέμπτη θέση, έχοντας εκκινήσει 12ος.
Καλή ήταν η απόδοση του Ρομάν Γκροσεάν στην πίστα “Circuit Of The Americas”, αποφεύγοντας τα λάθη. Μάλιστα, ο πιλότος της Lotus πλασαρίστηκε στην έβδομη θέση πίσω από τον ομόσταβλό του, Κίμι Ραϊκόνεν.
Ο άτυχος...
Μπορεί ο Μαρκ Γουέμπερ να έκανε καλή εκκίνηση -βάζοντας τέλος στους κακούς πρώτους γύρους- παίρνοντας τη δεύτερη θέση από τον Χάμιλτον, ωστόσο ο Βρετανός πιλότος έκανε την αντεπίθεσή του και ανέκτησε τη θέση του. Τα πράγματα εξελίχτηκαν ακόμη χειρότερα για τον Αυστραλό, ο οποίος στον 17ο γύρο εγκατέλειψε.
Οι κακοί…
Απογοητευτικός ήταν ο ρυθμός των δύο πιλότων της Mercedes. Ρόσμπεργκ και Σουμάχερ πλασαρίστηκαν στη 13η και 16η θέση, αντίστοιχα.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Χάμιλτον, McLaren
2. Φέτελ, Red Bull
3. Αλόνσο, Ferrari
4. Μάσα, Ferrari
5. Μπάτον, McLaren
6. Ραϊκόνεν, Lotus
7. Γκροσεάν, Lotus
8. Χούλκενμπεργκ, Force India
9. Μαλδονάδο, Williams
10. Σένα, Williams
11. Πέρες, Sauber
12. Ρικιάρντο, Toro Rosso
13. Ρόσμπεργκ, Mercedes
14. Κομπαγιάσι, Sauber
15. Ντι Ρέστα, Force India
16. Σουμάχερ, Mercedes
17. Πετρόφ, Caterhman
18. Κοβαλάινεν, Caterham
19. Γκλοκ, Marussia
20.Πικ, Marussia
21. Ντε λα Ρόσα, HRT
22. Καρθικέγιαν, HRT
Βαθμολογία πιλότων:
1. Φέτελ, 273
2. Αλόνσο, 260
3. Ραϊκόνεν, 206
4. Χάμιλτον, 190
5. Γουέμπερ, 167
6. Μπάτον, 163
7. Μάσα, 107
8. Γκροσεάν, 96
9. Ρόσμπεργκ, 93
10. Πέρες,66
11. Κομπαγιάσι, 58
12. Χούλκενμπεργκ, 53
13. Ντι Ρέστα, 46
14. Μαλδονάδο, 45
15. Σουμάχερ, 43
16. Σένα, 31
17. Βερνιέ, 12
18. Ρικιάρντο,10
Βαθμολογία κατασκευαστών:
1. Red Bull, 440
2. Ferrari, 367
3. McLaren, 353
4. Lotus- Renault, 302
5. Mercedes, 136
6. Sauber, 124
7. Force India, 99
8. Williams, 76
9. Toro Rosso, 22
Ομάδες και πιλότοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για το γκραν πρι στη Βραζιλία στις 25 Νοεμβρίου.
πηγή: sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου