Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Μ. ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ: "Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ ΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΕΙ… ΠΑΛΕΨΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ"

Συγκινητική επιστολή γεμάτη ευχαριστώ έστειλε η κόρη Πέτρου Θεοδωρίδη, Μόνα Θεοδωρίδου, προς την ομάδα και τους φιλάθλους του Che Guevara Club.
Αναλυτικά η επιστολή:
“Ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας για τις προσευχές σας .
Ευχαριστούμε που παίζετε μπάλα για τον μπαμπά μου.
Είμαι σίγουρη πως όταν συνέλθει το πρώτο και μοναδικό πράγμα που θα ρωτήσει είναι για εσάς, για την ομαδάρα του.
Τόσα χρόνια που ασχολείται ο μπαμπάς μου με το ποδόσφαιρο, είναι η πρώτη φορά που πραγματικά το αγάπησα.
Για χάρη σας και για χάρη των οπαδών του ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ CLUB
Ευχαριστώ όλους όσους νοιάζονται για τον ΠΕΤΡΟ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ!
Ευχαριστώ και αυτούς που δήθεν νοιάζονται ……
Ο μπαμπάς μου ζει και παλεύει .
Παλέψτε κι εσείς !
Μόνα Θεοδωρίδου”

Δεν υπάρχουν σχόλια: