Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Γκαλέτι: «Χαρούμενος που γύρισα»

Ο Αργεντινός, άλλοτε άσους του Ολυμπιακού, επέστρεψε για 20 λεπτά σε φιλικό ματς της Εστουδιάντες και δήλωσε χαρούμενος για το γεγονός ότι πάτησε ξανά χορτάρι ενώ υπογράμμισε πως θέλει να κλείσει την καριέρα του στους «φοιτητές».
«Χαίρομαι πολύ που έπαιξα έστω και για 20 λεπτά. Οι γιατροί μού είπαν πως πρέπει να πάω σιγά-σιγά για να είμαι προσεκτικός. Δουλεύω σκληρά και θέλω σταδιακά να αυξάνω το χρόνο συμμετοχής μου. Δεν είναι εύκολο να επιστρέφεις μετά από δυόμισι χρόνια, πρέπει να προσαρμοστείς στο χώρο και στο ρυθμό. Πάντως είμαι πολύ ευτυχισμένος, αφού έκανα ένα ακόμη βήμα προς το όνειρό μου, να ξαναπαίξω μπάλα. Έλαβα μεγάλη υποστήριξη από πολύ κόσμο και τους είμαι ευγνώμων», είπε χαρακτηριστικά ο Λουτσιάνο Γκαλέτι και πρόσθεσε:
«Θέλω να αγωνιστώ με την ομάδα και να αποσυρθώ με τη φανέλα της. Θα μου έδινε μεγάλη χαρά κάτι τέτοιο μετά από όσα έγιναν».
πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: