Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

”Θέλουμε να βοηθήσουμε την ομάδα”

Ο πρόεδρος της Κοινωνίας Μελών Άρη Παναγιώτης Στεφανίδης μίλησε στον ΑRENA 89.4 για την χθεσινή γενική συνέλευση
Αναλυτικά όσα ειπε: « Η λέσχη θέλει επανεκκίνηση, προσπαθώ να έχω στο μυαλό μου ότι ο κόσμος έζησε άσχημες στιγμές, δεν χρεώσαμε εμείς τον Άρη δεν το φέραμε εμείς σε αυτή την κατάσταση.Εμείς θέλουμε και προσπαθούμε να βοηθήσουμε την ομάδα.Γυρνάει ο καθένας και λέει ότι του κατέβει και δεν μιλάω για Αριανούς για τους άλλου που πέρασαν από εδώ.Ας έρθουν να την πάρουν την ομάδα, ας ερχόντουσαν εχθές κι ας έλεγαν εμείς θέλουμε την ομάδα από την στιγμή που θα έρθει κάποιος και θα μου πει εγώ καλύπτω το 51% παραιτήσου, εγώ θα το έκανα.
Στην ψηφοφορία θα κληθούν να αποφασίσουν τα μέλοι και όχι μόνο μπορούν και αυτοί που είχαν διαρκείας πέρσι όπως ακριβώς έγινε και στις εκλογές για την ΠΑΕ να ψηφίσουν για την αύξηση του μετοχικού κεφαλάιου.Θέλω να κατανοήσει ο κόσμος ότι εμείς δεν είπαμε ότι δεν θέλουμε επενδυτή, ίσα- ίσα όταν βγαίνουν άτομα στο ραδιόφωνο που μιλάνε και ενδιαφέρονται για μια ομάδα εμείς ανοίγουμε τον δρόμο.»
πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: