Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

«Eγώ… έχτισα την Σίτι»

mancini_2126518b
O Ρομπέρτο Μαντσίνι απολύθηκε πέρυσι από την Μάντσεστερ Σίτι και είναι τώρα ο προπονητής της Γαλατάσαράϊ, ο ίδιος όμως πιστεύει πως η τωρινή ομάδα των ”Πολιτών” είναι δικό του δημιούργημα.
Αναλυτικά, οι δηλώσεις Μαντσίνι στο BBC:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που η Μάντσεστερ Σίτι είναι μια από τις καλύτερες ομάδες της Αγγλίας, επειδή εγώ έχτισα αυτή την ομάδα. Οι παίκτες που σκοράρουν γκολ είναι οι παίκτες που εγώ αγόρασα, ο Σέρχιο Αγουέρο, ο Έντιν Ντζέκο, ο Γιάγια Τουρέ, ο Νταβίντ Σίλβα και ο Σαμίρ Νασρί. Νομίζω ότι ο Πελεγκρίνι κάνει σπουδαία δουλειά, αλλά αυτό που γίνεται στην Μάντσεστερ Σίτι, το κάναμε τρία χρόνια πριν. Είναι το ίδιο… Είμαι πολύ χαρούμενος για ότι έκανα στο Μάντσεστερ, αγαπώ τους οπαδούς της Μάντσεστερ Σίτι και είχα μια φανταστική εμπειρία. Μετά από τέσσερα ή πέντε χρόνια, ο προπονητής χρειάζεται να αλλάζει ομάδα. Έκανα την δουλειά μου, έχτισα μια φανταστική ομάδα, παίξαμε φανταστικό ποδόσφαιρο και δεν νικήσαμε πέρσι μόνο επειδή η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αγόρασε τον Ρόμπιν Φαν Πέρσι».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: