Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

«Περιμένω πολλά από εμένα φέτος»

Stevan-Jovetic
Ο Στέβαν Γιόβετιτς σε δηλώσεις που πραγματοποίησε, ανέφερε πως αισθάνεται χαρούμενος που ανήκει στο δυναμικό της Μάντσεστερ Σίτι, ενώ τόνισε πως τη φετινή χρονιά θα εμφανιστεί καλύτερος σε σύγκριση με πέρυσι.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:
«Δεν θέλω να μιλήσω για την περυσινή σεζόν, επειδή έχω πει τόσες πολλές φορές τι έχει συμβεί. Θέλω απλά να κοιτάω το μέλλον. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ και ξέρω ότι θα είμαι ένας σημαντικός παίκτης γι’ αυτή την ομάδα και είμαι χαρούμενος που είμαι κομμάτι αυτής της ομάδας.
Σίγουρα περιμένω πολλά από εμένα φέτος, περιμένω να πετύχω πολλά γκολ. Έχουμε μία πολύ καλή ομάδα. Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός για τις θέσεις με τον Τζέκο, τον Αγουέρο και τον Νεγρέδο. Είναι όλοι εκεί και πρέπει να κάνουμε το καλύτερο και στο τέλος, όποιος είναι καλύτερος εκείνη τη στιγμή, θα παίξει».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: