Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Καββαδάς: «Τώρα εγώ, άλλη φορά άλλος»

Μετριόφρων ο Βασίλης Καββαδάς μετά τη νίκη επί της ΑΕΚ, όπου ο Έλληνας σέντερ είχε κομβικό ρόλο στο τέλος. «Μπορούσαμε να είχαμε πολύ καλύτερο πρόσωπο», είπε ο άσος του Ολυμπιακού.

Καββαδάς: «Τώρα εγώ, άλλη φορά άλλος»
«Βγήκε» μπροστά, ερχόμενος απ’ τον πάγκο ο Βασίλης Καββαδάς, ωστόσο ξεκαθάρισε πως έκανε… απλώς τη δουλειά του, βοηθώντας τον μέτριο Ολυμπιακό να φτάσει στη νίκη απέναντι στην ΑΕΚ.

«Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ για την προσπάθεια και τη δουλειά που κάνει. Εμείς κάναμε αυτό που έπρεπε και πήραμε τη νίκη. Κατά τη γνώμη μου μπορούσαμε να είχαμε ένα πολύ καλύτερο πρόσωπο, αλλά κάναμε αρκετά λάθη και βγήκαμε έξω από την τακτική μας. Ο δρόμος είναι μακρύς, θα δούμε τα λάθη μας, θα ξεκουραστούμε και θα κοιτάξουμε το επόμενο παιχνίδι».

Για τη δική του συνεισφορά: «Η ομάδα χρειάζεται όλους τους παίκτες. Αυτή είναι η αρχή μας. Όλοι πρέπει να είναι έτοιμοι όταν τους χρειαστεί η ομάδα. Άλλη φορά θα είμαι εγώ, άλλη φορά κάποιος άλλος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: