Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Προκάλεσε για ξύλο τον Κόμπι ο Μαλόουν!!

Ο Καρλ Μαλόουν ξέθαψε το τσεκούρι του πολέμου με τον Κόμπι Μπράιαντ και τον κάλεσε να λύσουν τις παλιές διαφορές τους. Ακόμη κι αν χρειαστεί να έρθουν στα χέρια.

Προκάλεσε για ξύλο τον Κόμπι ο Μαλόουν!

«Είχαμε μια διαφορά. Δεν κρατώ κακία. Μου αρέσουν τα γουέστερν. Είμαι τέτοιος τύπος. Τότε όταν είχαμε μια διαφορά, δεν παίρναμε τα όπλα και τα μαχαίρια. Απλώς πηγαίναμε πίσω από τις κάμερες και λύναμε τις διαφορές μας. Έτσι το τελειώναμε. Η προσφορά μου ισχύει. Δεν θέλω μπελάδες. Δεν έχω πρόβλημα. Ο κόσμος μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Εγώ είμαι ένας τύπος 2.08μ. και 140 κιλά. Δεν είναι δύσκολο να με βρει κανείς. Αν κάτι πρέπει να λυθεί, δεν θα το παίξω δίκιο. Αν χρειαστεί να παίξουμε ξύλο, να παίξουμε ξύλο. Είμαστε και οι δύο μεγάλοι άνθρωποι κι έτσι το κάνουν οι μεγάλοι άνθρωποι», τόνισε ο Μαλόουν.




*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: