Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Βάργκας: «Περιμένω…»

Ο μεταγραφικός στόχος της ΑΕΚ, Ρόναλντ Βάργκας, κρατά στάση αναμονής για το μέλλον του και αφοσιώνεται στις υποχρεώσεις του με την εθνική Βενεζουέλας.

Βάργκας: «Περιμένω…»

«Ξέρω πως ακούγονται διάφορα, αλλά προσπαθώ να είμαι ήρεμος και να κάνω υπομονή. Αυτή τη στιγμή είμαι αφοσιωμένος στην Εθνική», δήλωσε σε εφημερίδα της Βενεζουέλας.

Για το πέρασμά του από την Τουρκία και την Μπαλικεσίρσπορ, είπε: «Είμαι ευγνώμων στην ομάδα. Στόχος μου ήταν να παίζω τακτικά και τα κατάφερα, γι’ αυτό και κλήθηκα ξανά στην Εθνική. Ήταν μια θετική εμπειρία και παρότι τα αποτελέσματα της ομάδας δεν ήταν καλά, εγώ είμαι ικανοποιημένος από τον εαυτό μου και νομίζω και η ομάδα από μένα».

Τέλος, για την παρουσία του στην προετοιμασία της Βενεζουέλας εν όψει Κόπα Αμέρικα, ανέφερε: «Είμαι χαρούμενος που είμαι με την εθνική. Η προετοιμασία είναι έντονη, αλλά είναι φυσιολογικό. Προσπαθώ να βρω το ρυθμό μου, γιατί είμαι χωρίς αγώνες για αρκετό καιρό. Είναι θέμα χρόνου να τα καταφέρω. Ελπίζω να είμαι στην 23άδα για το Κόπα Αμέρικα». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: