Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Γουόλκοτ: «Επόμενος στόχος, η Πρέμιερ Λιγκ»

Ο Θίο Γουόλκοτ ήταν πανευτυχής με την κατάκτηση του Κυπέλλου Αγγλίας και τόνισε πως μετά από δύο διαδοχικά τέρματα στον θεσμό επόμενος στόχος για «την μία από τις καλύτερες ομάδες που είχε ποτέ η Άρσεναλ» πρέπει να είναι η κορυφή της Πρέμιερ Λιγκ.
«Ήταν απίθανο. Κάθε νίκη είναι φανταστική αλλά ο τρόπος που καταφέραμε να πάρουμε την σημερινή ήταν πολύ καλός. Κρατήσαμε ανέπαφη την εστίας μας και ξέραμε πως αν το καταφέρναμε αυτό θα σκοράραμε και θα παίρναμε το παιχνίδι. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή που με επέλεξε και μου έχει δείξει πίστη. Ελπίζω πως θα του την ανταποδώσω. Μου έλειψαν όλα αυτά την περασμένη σεζόν.
Το να είμαι κομμάτι αυτής της σεζόν ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Η οικογένειά μου είναι εδώ, έχω δουλέψει πολύ και όλοι πρέπει να κάνουν το ίδιο. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω το ιατρικό επιτελείο και όλους όσους με πρόσεξαν. Αυτό είναι για εκείνους.
Πρέπει να ξεκινήσουμε καλά στην Πρέμιερ Λιγκ την επόμενη σεζόν. Έχουμε μία από τις καλύτερες ομάδες που είχε ποτέ η Άρσεναλ, οπότε πρέπει να καταφέρουμε περισσότερα. Έχουμε ήδη κερδίσει δύο Κύπελλα, οπότε η Πρέμιερ Λιγκ πρέπει να είναι ο επόμενος στόχος μας» δήλωσε.
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: