Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Ντιμπάλα, όπως Ζιντάν και Πίρλο!!

Ο Πάουλο Ντιμπάλα παρουσίαστηκε από την Γιουβέντους και πήρε τη φανέλα με τον αριθμό 21 που έχουν φορέσει Ζιντάν και Πίρλο. «Ελπίζω να γίνω μεγάλος παίκτης».
Ο Αργεντινός έβγαλε μάτια πέρυσι με την Παλέρμο πετυχαίνοντας 13 γκολ και δίνοντας 10 ασίστ και οι Μπιανκονέρι τον απέκτησαν αντί 32 εκατ. ευρώ που μπορεί να φτάσουν 40 με τα bonus. Ο πρώην άσος της Ινστιτούτο ντε Κόρδοβα μίλησε για τη θέση που θα παίξει.
ADVERTISEMENT
«Η Serie A είναι ένα δύσκολο πρωτάθλημα, όμως θα δώσω τα πάντα για να συνεχίσω να βελτιώνομαι σαν παίκτης. Ο ανταγωνισμός που υπάρχει δεν σε αφήνει να χαλαρώσεις καθόλου, αποτελεί κίνητρο και σε κρατά προσγειωμένο. Αν προτιμώ να παίζω πίσω από τους επιθετικούς; Οχι απαραίτητα, νιώθω επίσης καλά στην κορυφή, όμως είμαι έτοιμος να παίξω όπου μου ζητηθεί. Πρέπει να μιλήσω με τον προπονητή όσον αφορά την θέση μου. Εχω παίξει σαν επιθετικός μέσος και μπροστά. Είναι δική του επιλογή».
Ο αριστεροπόδαρος άσος συνέχισε. «Ολοι πρέπει να είμαστε έτοιμοι να παίξουμε. Θα παλέψουμε σε τρεις διοργανώσεις και υπάρχει και το Super Cup. Η Serie A θα είναι πιο δύσκολη φέτος. Εχουμε μία δυνατή ομάδα και μπορούμε να επαναλάβουμε τις επιτυχίες της περσινής σεζόν. Ενας από τους λόγους που ήρθα εδώ ήταν η επιθυμία μου για νίκες. Είναι το τέλειο μέρος για μένα για να το καταφέρω. Θα φοράω τη φανέλα με τον αριθμό 21. Είναι η ηλικία μου και ένα νούμερο που μου αρέσει. Βρίσκομαι δύο μέρες εδώ και είναι μία μεγάλη ευκαιρία για μένα. Ελπίζω να μπορέσω να βελτιωθώ και να γίνω ένας μεγάλος παίκτης».

*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: