Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Στο Dancing with the Stars ο Σισέ!!

Ο Σισέ περιμένει να δει αν θα συνεχίσει το ποδόσφαιρο -γιατί όχι και στη χώρα μας- αλλά έχει βρει ασχολία για τον χειμώνα. Το Dancing with the Stars.

Στο Dancing with the Stars ο Σισέ
Ο Τζιμπρίλ Σισέ περιμένει να δει τι θα κάνει με την καριέρα του, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να συνεχίσει να αγωνίζεται. Αυτό ανέφερε σε συνέντευξή που παραχώρησε στο Mykonoslivetv.

«Ήμουν στη Γαλλία, στη Μπαστιά. Το συμβόλαιό μου τελείωσε και τώρα πρέπει να δω αν θα σταματήσω ή θα συνεχίσω. Τώρα όμως είμαι διακοπές. Χαλαρώνω και δεν σκέφτομαι τόσο πολύ για ποδόσφαιρο», τόνισε ο Γάλλος άσος του Παναθηναϊκού ο οποίος όμως έχει ήδη βρει κάτι για να "περάσει" τον χειμώνα του.

Τι; Να λάβει μέρος στο Dancing with the Stars.

«Ναι μπορώ να χορεύω. Το έχουμε στο αίμα μας εμείς. Θα προσπαθήσω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και θα δω τι θα πετύχω. Θα λάβω μέρος στο γαλλικό σόου ως διαγωνιζόμενος, είναι κάτι που ανακοινώθηκε χθες», ανέφερε. «Ο κόσμος με ξέρει ως ποδοσφαιριστή αλλά η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ η μουσική. Μου αρέσει να παίζω μουσική», πρόσθεσε με αφορμή την παρουσία του στο νησί για μια σειρά από εμφανίσεις σε κλαμπ.

Δείτε όλη τη συνέντευξη του Σισέ...





*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: