Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Πήρε Ντεπέτρις ο Ολυμπιακός Βόλου!!

Επισημοποιήθηκε η συμφωνία ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Ροντρίγκο Ντεπέτρις, ο οποίος υπέγραψε της ημέρα της άφιξής του στην Ελλάδα.

Πήρε Ντεπέτρις ο Ολυμπιακός Βόλου
Παίκτης του Ολυμπιακού Βόλου θα είναι για την επόμενη σεζόν ο Ροντρίγκο Ντεπέτρις, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο για την επόμενη σεζόν.

Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός έφτασε στο Βόλο το απόγευμα της Τετάρτης, είχε την πρώτη του επαφή με τους «ερυθρόλευκους» στο φιλικό κόντρα στον Πυρασό, το οποίο παρακολούθησε απ’ τον πάγκο και στην συνέχεια πέρασε από εξετάσεις και υπέγραψε το συμβόλαιό του.

Η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου ανακοινώνει την απόκτηση του Rodrigo Leonel Depetris. Ο 25χρονος (5/5/1990) Αργεντίνος μεσοεπιθετικός αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του με τον Ολυμπιακό Βόλου, δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ:

“Είμαι πολύ χαρούμενος για την έναρξη της συνεργασίας μου με τον Ολυμπιακό Βόλου και κυρίως για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν οι άνθρωποι της ομάδας.

Η έλευσή μου στον Ολυμπιακό Βόλου, αποτελεί ένα νέο ξεκίνημα για την καριέρα μου και θα κάνω ότι καλύτερο για να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα στην υλοποίηση των στόχων της. Θα δουλέψω σκληρά, ώστε να συμβάλλω και εγώ από την πλευρά μου στην άνοδο της ομάδα στη Σούπερ Λίγκα και να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί στο τέλος του πρωταθλήματος”
».

Δεν υπάρχουν σχόλια: