Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Αθηναίου: «Όσο περισσότερο γίνεται στον Ολυμπιακό» (video)

Το κάτι παραπάνω από πέρσι θέλει για τον Ολυμπιακό και την καθιέρωση και την παραμονή του για χρόνια στην ομάδα για τον εαυτό του ο Γιάννης Αθηναίου.

Αθηναίου: «Όσο περισσότερο γίνεται στον Ολυμπιακό» (video)
Μεγάλο βήμα για την καριέρα του, στο οποίο στοχεύει στην καθιέρωση και την παραμονή για χρόνια σε αυτή, χαρακτήρισε τον Ολυμπιακό ο Γιάννης Αθηναίου.

«Είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα στην καριέρα μου. Συνειδητοποιώ σε καθημερινή βάση πού έχω έρθει και το μέγεθος της ομάδας που βρίσκομαι. Ο κόουτς και οι πρόεδροι μού δίνουν την ευκαιρία να αγωνιστώ σε έναν μεγάλο σύλλογο και στο κορυφαίο επίπεδο. Εγώ αυτό που θέλω είναι να δουλεύω καθημερινά και να βοηθήσω όποτε μου ζητηθεί. Θέλω να είμαι όσο πιο χρήσιμος γίνεται, ώστε να καθιερωθώ και να μείνω όσα περισσότερα χρόνια γίνεται στον Ολυμπιακό», τόνισε ο διεθνής γκαρντ στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ

Όσο για τους στόχους της ομάδας; «Θέλουμε να πετύχουμε ό,τι και πέρσι και το κάτι παραπάνω. Ο Ολυμπιακός πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή», είπε.



*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: