Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Μπουφόν: 20 χρόνια καριέρας, 20 διαφορετικά looks!!


Μπουφόν: 20 χρόνια καριέρας, 20 διαφορετικά looksΟ Μπουφόν είναι ένας από τους κορυφαίους τερματοφύλακες του παγκοσμίου ποδοσφαίρου. Είναι όμως και ένας από τους πιο γοητευτικούς τερματοφύλακες του κόσμου.

Ειδικό αφιέρωμα στον Τζιάνλουίτζι Μπουφόν που κλείνει δύο δεκαετίας στα ποδοσφαιρικά γήπεδα, φιλοξενεί η επίσημη ιστοσελίδα της UEFA.


Το uefa.com σε ένα ειδικό αφιέρωμα για τα 20 χρόνια του «Τζίτζι» ως τερματοφύλακας, δεν θα μπορούσε να λείπει και η αντίστοιχη στυλιστική πρόοδός του, με ισάριθμες φωτογραφίες που δείχνουν την αλλαγή του στο πέρασμα του χρόνου.

inner

H ιστοσελίδα της UEFA φιλοξενεί και συνέντευξη του πορτιέρο της Γιουβέντους όπου μεταξύ άλλων αναφέρει πως η απόφαση να φορέσει τα γάντια δεν ήταν καθαρά δική του: «Ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο πιτσιρικάς ως επιθετικός. Μου άρεσε να σκοράρω, σε ποιο παιδί δεν αρέσει άλλωστε; Σε τελική ανάλυση, αυτή είναι η ουσία του ποδοσφαίρου. Κάποια στιγμή ο πατέρας μου, μου πρότεινε να καθίσω στο τέρμα. Είπα να το δοκιμάσω, μιας και πάντα μου άρεσε η ποικιλία. Σκέφτηκα λοιπόν, πως θα παίξω για λίγο ως τερματοφύλακας και μετά θα ξαναγυρνούσα στην αρχική μου θέση. Αλλά έμεινα για πάντα εκεί. Φαίνεται πως η μοίρα είχε αποφασίσει για μένα». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: