Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Για Ολυμπιακό και Σίλβα μίλησε ο Ταβάρες!!


Για Ολυμπιακό και Σίλβα μίλησε ο Ταβάρες

Τις προπονητικές ικανότητες του Μάρκο Σίλβα εξήρε ο Γιόχαν Ταβάρες, ο οποίος είχε απασχολήσει τον Ολυμπιακό και μίλησε για το καλοκαιρινό ενδιαφέρον των νταμπλούχων Ελλάδας για την απόκτησή του.

Τις προπονητικές ικανότητες του Μάρκο Σίλβα εξήρε ο Γιόχαν Ταβάρες, ο οποίος είχε απασχολήσει τον Ολυμπιακό και μίλησε για το καλοκαιρινό ενδιαφέρον των νταμπλούχων Ελλάδας για την απόκτησή του.

«Αν ο εκπρόσωπός μου και ο σύλλογος δεν είχαν φτάσει σε συμφωνία, εγώ από τη μεριά μου δεν μπορώ να μιλήσω για το θέμα. Διάφοροι με πήραν τηλέφωνο και μου μίλησαν για το θέμα (σ.σ. για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού), αλλά σε τέτοιου τύπου διαπραγματεύσεις δεν ξέρεις τι αληθεύει και τι όχι», ανέφερε αρχικά ο 27χρονος σέντερ μπακ της Εστορίλ και μίλησε για τον Πορτογάλο τεχνικό των Πειραιωτών:

«Θεωρώ τον Μάρκο φίλο μου. Στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχουν πολλοί φίλοι. Βλέπω όσο μπορώ τη δουλειά του στον Ολυμπιακό. Δεν εκπλήσσομαι γιατί τον ξέρω και ως άνθρωπο και ως επαγγελματία και τα πηγαίνει πολύ καλά. Ελπίζω να τα πάει πολύ καλά στο Τσάμπιονς Λιγκ. Στο πρωτάθλημα είναι η πρώτη φορά που η ομάδα έχει τόσες πολλές νίκες. Νομίζω πως ο Μάρκο θα κάνει ένα μεγαλύτερο άλμα στην καριέρα του και θα είναι σε έναν μεγάλο σύλλογο, καθώς το στυλ ποδοσφαίρου το οποίο παίζει αποτελεί μια προετοιμασία για έναν μεγάλο ποδοσφαιρικό σύλλογο».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: