Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Πρόεδρος ισπανικής λίγκας: «Είμαι Ρεάλ!»

Σε μια δήλωση που σε μια άλλη χώρα –όπως την Ελλάδα- μπορεί να σόκαρε προχώρησε ο πρόεδρος της La Liga, Χαβιέρ Τέμπας, που παραδέχθηκε χωρίς υπεκφυγές ότι είναι φίλος της Ρεάλ Μαδρίτης.

Πρόεδρος ισπανικής λίγκας: «Είμαι Ρεάλ!»

Ο 53χρονος που κατέχει αυτή τη θέση από τον Απρίλιο του 2013, παραδέχθηκε ότι υποστηρίζει από μικρό παιδί τη Ρεάλ Μαδρίτης, προσθέτοντας ότι προχωρά σε αυτή την ομολογία, ώστε να μην κατηγορηθεί ποτέ ως ψεύτης ή υποκριτής.

«Αν πω ότι δεν υποστηρίζω τη Ρεάλ Μαδρίτης, θα ήμουν υποκριτής και θα χαρακτηριζόμουν ως ένας ψεύτης», είπε ο Κοσταρικανός στην «AS» και συνέχισε:

«Σίγουρα σιχαίνομαι να με αποκαλούν ψεύτη. Φανταστείτε αν έλεγα ότι αγαπούσα όλες τις ομάδες και μετά διέρρεε ότι υποστήριζα τη Ρεάλ Μαδρίτης από μικρό παιδί, ότι έχω πάει σε 27 “clasico” και ότι πανηγύριζα τις νίκες της Ρεάλ με τους φίλους μου στα μπαρ. Προτιμώ απλά να πω την αλήθεια», ανέφερε ο αν μη τι άλλο θαρραλέος πρόεδρος της La Liga και πλέον αναμένονται οι αντιδράσεις… *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: