Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Ντρογκμπά: «Θα ξαναμιλήσω με την Τσέλσι»!

Τη συμφωνία του με τους ανθρώπους της Τσέλσι ώστε να συζητήσουν ξανά όταν εκείνος αποσυρθεί από την ενεργό δράση, προκειμένου να υπηρετήσει από κάποιο πόστο τον σύλλογο, φανέρωσε ο Ντιντιέ Ντρογκμπά, τονίζοντας ότι θέλει να επιστρέψει πολλά στην ομάδα, από την οποία πήρε τρομερά πράγματα!  
Ο Ιβοριανός επιθετικός της Montreal Impact, παρουσίασε το βιβλίο του με τίτλο «Commitment», το απόγευμα της Τετάρτης στο Λονδίνο και μιλώντας στο «BBC Africa» για τις σκέψεις που κάνει καθώς έρχεται το πλήρωμα του χρόνου και το σώμα του δεν μπορεί πλέον ν' ανταποκριθεί πλήρως σε υψηλού ανταγωνισμού επίπεδο, είπε:
«Έχω συμφωνήσει με τους διοικούντες της Τσέλσι να μιλήσουμε όταν σταματήσω το ποδόσφαιρο. Θέλω πολύ να δώσω πίσω στον σύλλογο κάποια απ' όλα αυτά που πήρα εγώ στις δύο μου θητείες στην Τσέλσι. Έμαθα και έχω να θυμάμαι απίστευτα πολλά πράγματα και θέλω να βοηθήσω την ομάδα στο μέλλον. Δεν θα πω από τώρα για τη θέση που θα ήθελα, αφού είμαι ανοιχτός σε οτιδήποτε, μέχρι και για προπονητής...».
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: