Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Κόστα: «Θα έρθουν και τα γκολ»

Σίγουρος πως αργά ή γρήγορα η περίοδος ντεφοραρίσματος θα περάσει και οι φίλοι της Τσέλσι θα δουν το πραγματικό του πρόσωπο εμφανίστηκε ο Ντιέγκο Κόστα!  
Ο Ισπανός επιθετικός δεν είχε πρόβλημα να παραδεχθεί ότι η εικόνα που παρουσιάζει στα ματς των «μπλε» δεν είναι η προβλεπόμενη, ενώ επεσήμανε πως η θεωρητικά καλή του εμφάνιση στο περασμένο ματς με την Πόρτο θα του δώσει… αέρα ενόψει της συνέχειας των υποχρεώσεών του.
«Νομίζω ότι έπαιξα καλά την Τετάρτη. Όσο θα μεγαλώνει η αυτοπεποίθησή μου, θα έρχονται και τα γκολ. Δεν με επηρέασε μόνο ότι δεν σκόραρα, αλλά ότι γενικά δεν έπαιζα καλά. Αυτό με πόνεσε πολύ», τόνισε αρχικά ο σκληροτράχηλος επιθετικός και συνέχισε:
«Εγώ και ο προπονητής μου ξέρουμε ότι πρέπει να  τα πάω πολύ καλύτερα. Νομίζω ότι ενάντια στην Πόρτο ήμουν καλύτερος από τα προηγούμενα παιχνίδια. Δεν ήταν από τα καλύτερά μου στην ομάδα, αλλά θεωρώ ότι έκανα σωστά τη δουλειά μου».
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: