Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

Πουλίδο: «Ο Ολυμπιακός θέλει να μείνω, αλλά εγώ...»


Πουλίδο: «Ο Ολυμπιακός θέλει να μείνω, αλλά εγώ...»

Μιλώντας σε ΜΜΕ στο Μεξικό ο Πουλίδο επεσήμανε ότι έχει τονίσει στους υπεύθυνους του Ολυμπιακού ότι θέλει να έχει χρόνο συμμετοχής και έτσι θα πρέπει να αλλάξει ομάδα.

Αντίθετα με ό,τι γίνεται γνωστό ο Πουλίδο μιλώντας σε ΜΜΕ στο Μεξικό επεσήμανε ότι ο Ολυμπιακός θέλει να τον κρατήσει στο ρόστερ του αλλά εκείνος επιθυμεί να πάει κάπου που θα έχει χρόνο συμμετοχής.

«Έχω μιλήσει με τον Ολυμπιακό και τους έχω πει πως θα ήθελα να αγωνίζομαι. Εκείνοι από την πλευρά τους μου ανέλυσαν το πλάνο τους για το μέλλον. Είμαι λίγο ανήσυχος για το γεγονός ότι δεν αγωνίζομαι, αλλά μέσα μου αισθάνομαι καλά και είμαι χαρούμενος. Ο Ολυμπιακός θέλει να μείνω, αλλά εγώ αυτό που θέλω είναι να παίζω. Δεν βιάζομαι», τόνισε και συνέχισε:

«Έχω προτάσεις από την Ευρώπη και γνωρίζω πως η Τσίβας ενδιαφέρεται. Θα ήταν καλή επιλογή. Θα έπαιζα και θα ανέβαζα ξανά το επίπεδό μου είναι η αλήθεια. Θα δούμε τι θα συμβεί», κατέληξε ο Πουλίδο.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: