Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

Νιώθει «σίγουρος» στην ΑΕΚ ο Σιμόες!!


Νιώθει «σίγουρος» στην ΑΕΚ ο Σιμόες

Στην ΑΕΚ τουλάχιστον μέχρι το τέλος του συμβολαίου θα μείνει ο Αντρέ Σιμόες, που κρατάει «καθαρό» το μυαλό τους από τις επαφές για την ανανέωση και ρίχνει το βάρος στις αγωνιστικές υποχρεώσεις.


Παράλληλα, έριξε το βάρος στα επόμενα παιχνίδια των κιτρινόμαυρων με αρχή αυτό της Κυριακής κόντρα στην Καλλονή στο ΟΑΚΑ.

Δείτε ένα απόσπασμα των όσων είπε:

«Έχω συμβόλαιο με την ΑΕΚ και το μόνο που θέλω είναι να βοηθήσω την ομάδα. Ξέρω ότι υπήρξε μια πρόταση για μένα κι επίσης γνωρίζω ότι ίσως υπάρξει επαφή με τον μάνατζέρ μου για την ανανέωση.

Εγώ δεν έχω μιλήσει με κάποιον, αφού ο μάνατζέρ μου είναι αυτός που μιλάει με την ομάδα. Έχω 1,5 χρόνο ακόμα συμβόλαιο, άρα για το διάστημα αυτό σίγουρα θα είμαι εδώ.

Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ ευτυχισμένος στην ΑΕΚ και θέλω να συνεχίσω. Δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα κι αυτό με κάνει να θέλω να παραμείνω για να βοηθήσω ακόμα περισσότερο την ομάδα. Επαναλαμβάνω όμως ότι ακόμα δεν έχω μιλήσει με τον ατζέντη μου, άρα πρέπει να περιμένω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: