Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Μπαρμπόσα: «Κι άλλα βραβεία, αλλά κυρίως… νίκες»


Μπαρμπόσα: «Κι άλλα βραβεία, αλλά κυρίως… νίκες»

Ο Έλντερ Μπαρμπόσα πήρε ένα ακόμη ατομικό βραβείο (Best Goal της 16ης αγωνιστικής) κι ευχήθηκε να συνεχίσει να βοηθά την ΑΕΚ να νικά.

Ευτυχής για ένα ακόμη βραβείο που κατέκτησε και αποφασισμένος να βοηθήσει και στη συνέχεια την ΑΕΚ να παίρνει νίκες δήλωσε ο Έλντερ Μπαρμπόσα παραλαμβάνοντας αυτό για το Best Goal της 16ης αγωνιστικής.

«Είναι το πιο σημαντικό, το γεγονός ότι κατάφερα με το γκολ μου να δώσω τη νίκη στη ομάδα μου και να πάρω κι εγώ το βραβείο. Επίσης είναι καλό που το γκολ αυτό αποτέλεσε την έναρξη του νικηφόρου σερί και ελπίζω στη συνέχεια να βοηθάω την ομάδα να κερδίζει», ανέφερε ο Πορτογάλος εξτρέμ που βραβεύτηκε για το τέρμα που σημείωσε με τακουνάκι απέναντι στον Πλατανιά.

«Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο στόχο για τον αριθμό των βραβείων που θα κατακτήσω. Το πιο σημαντικό είναι ότι σκόραρα και βοήθησα την ομάδα μου. Μακάρι να κατακτήσω τουλάχιστον ένα ακόμα, έχοντας στη σκέψη μου μόνο το πως θα βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της», πρόσθεσε.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: