Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Κλοπ: «Δεν πάει πουθενά ο Στάριτζ»


Κλοπ: «Δεν πάει πουθενά ο Στάριτζ»

Ο Γιούργκεν Κλοπ έβαλε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο τέλος στα σενάρια περί αποχώρησης του Ντάνιελ Στάριτζ από τη Λίβερπουλ.

Οριστικό τέλος στις φήμες περί αποχώρησης του Ντάνιελ Στάριτζ από τη Λίβερπουλ έβαλε ο Γιούργκεν Κλοπ.

«Ο Ντάνιελ είναι ένας πραγματικά καλός ποδοσφαιριστής και τώρα είναι διαθέσιμος να παίξει, κάτι που θέλουμε να ισχύει συνέχεια. Κάποια πράγματα είναι ξεκάθαρα τώρα. Όπως ας πούμε το μέλλον του. Μπορείτε να σταματήσετε να το σκέφτεστε πλέον», δήλωσε ο Γερμανός προπονητής.

Ομοίως και ο Άγγλος φορ, που επιθυμεί να αφήσει πίσω του τους τραυματισμούς του και να καθιερωθεί στους «reds». «Φυσικά και ήταν λίγο δύσκολο που ήμουν τραυματίας. Αλλά είναι κομμάτι του ποδοσφαίρου και πλέον ανυπομονώ για το μέλλον μου στην Λίβερπουλ. Δεν υπάρχει άγχος να ανησυχώ γι' αυτό. Ήμουν χαλαρός από πιο πριν και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ».

Όσον αφορά τα όσα γράφτηκαν στο διαδίκτυο πως δεν ήθελε να παίξει για θρησκευτικούς λόγους είπε: «Με εξέπληξε για να είμαι ειλικρινής. Δεν ήξερα ότι η θρησκεία έχει σχέση με το ποδόσφαιρο. Ως παιδί δεν τα σκέφτεσαι όλα αυτά. Το να λες ότι ένας παίκτης δεν θέλει να παίξει είναι ό,τι πιο ασεβές μπορείς να πεις σε οποιονδήποτε ποδοσφαιριστή. Είναι πολύ απογοητευτικό όποιος και να το λέει. Για ποδόσφαιρο μιλάμε, οπότε ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του, αλλά κανείς δεν μπορεί να σκεφτεί και να καταλάβει πόσα πολλά σημαίνει για μένα το ποδόσφαιρο».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: