Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Ο Μουρίνιο απαντάει στο ερώτημα αν θα πάει στη Γιουνάιτεντ!! (video)


Ο Μουρίνιο απαντάει στο ερώτημα αν θα πάει στη Γιουνάιτεντ! (video)

Την «ερώτηση του εκατομμυρίου» όπως ο ίδιος τη χαρακτήρισε, το αν θα πάει δηλαδή στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, κλήθηκε να απαντήσει ο Ζοσέ Μουρίνιο μιλώντας σε παιδιά στη Σιγκαπούρη. Δείτε τι είπε.

Ο Διονύσης Σαββόπουλος τραγουδούσε «πώς να κρυφτείς απ’ τα παιδιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα». Ο Ζοσέ Μουρίνιο, πάντως, το κατάφερε ακόμα κι αυτό.

Όχι να κρυφτεί ακριβώς, αλλά να… ντριμπλάρει στο πολυ-αναμενόμενο ερώτημα για το αν θα πάει τελικά στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Δίνοντας το «παρών» σε εκδήλωση ιδρύματος υποτροφιών που έχει συστήσει στη Μαλαισία ο φίλος του και ιδιοκτήτης της Βαλένθια, Πίτερ Λιμ, ο «εκλεκτός» άκουσε έναν από τους πιτσιρικάδες να αναρωτιέται αν όντως θα αναλάβει του χρόνου τους «κόκκινους διαβόλους». Και με τη γνωστή του δεξιοτεχνία στις δηλώσεις απάντησε:

«Αυτή είναι η ερώτηση του εκατομμυρίου που κανένας δεν γνωρίζει την απάντησή της και εγώ είμαι ο πρώτος που δεν τη γνωρίζω. Διαβάζω τόσα πολλά διαφορετικά πράγματα. Τη μια μέρα λένε ότι θα πάω στην Κίνα, την άλλη ότι θα πάω στην Ιταλία. Βρέθηκα στο Μιλάνο και οι άνθρωποι έλεγαν ότι γυρίζω στην Ίντερ. Τώρα είμαι εδώ και πιθανώς εσείς θα πείτε ότι αναλαμβάνω την εθνική ομάδα της Σιγκαπούρης».

Πάντως, ο Μουρίνιο δεν έδειξε καθόλου αγχωμένος που δεν δουλεύει προς το παρόν, σημειώνοντας ότι απολαμβάνει την… ανεργία του και αρκέστηκε να πει ότι περιμένει το κατάλληλο timing για να κάνει την επόμενη κίνησή του:

«Κάθε μέρα προκύπτουν νέα πράγματα, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι δεν έχω δουλειά και αυτή τη στιγμή είμαι χαρούμενος που δεν έχω δουλειά. Αν πρέπει να γυρίσω αύριο στο ποδόσφαιρο, θα γυρίσω αύριο. Αλλά πάντα νιώθω ότι είναι καλύτερο να περιμένω και να μην βιάζομαι. Είναι προτιμότερο να είμαι ήρεμος και να περιμένω την κατάλληλη στιγμή για τη σωστή κίνηση. Νομίζω ότι το να αρχίσω την επόμενη σεζόν σε μια νέα ομάδα, σε ένα καινούργιο πρότζεκτ είναι πιθανότατα το καλύτερο για μένα». 






*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: