Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Ντέκο: «Φανταστική η ατμόσφαιρα στη Λεωφόρο»


Ντέκο: «Φανταστική η ατμόσφαιρα στη Λεωφόρο»

Με άκρως κολακευτικό τρόπο αναφέρθηκε ο Ντέκο στη Λεωφόρο, στην οποία είχε αγωνιστεί ως παίκτης της Πόρτο κόντρα στον Παναθηναϊκό.

Πολύ ωραίες αναμνήσεις έχει ο Ντέκο από τη Λεωφόρο από την εποχή που ήταν παίκτης. Ο Πορτογάλος άσος αναφέρθηκε στην έδρα του Παναθηναϊκού, στην οποία είχε παίξει όταν άνηκε στην Πόρτο και χαρακτήρισε φανταστικό τον κόσμο του «τριφυλλιού» και τρομερή την ατμόσφαιρα που είχαν δημιουργήσει τότε στο γήπεδο. Ο παλαίμαχος ποδοσφ

«Οι αναμνήσεις μου από την Ελλάδα είναι από τότε που έπαιζα ποδόσφαιρο. Έχω έρθει εδώ και έχω παίξει απέναντι στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Δεν θυμάμαι αν έχω παίξει με την ΑΕΚ, ίσως. Θυμάμαι πολύ καλά τους οπαδούς, καθώς η ατμόσφαιρα είναι φανταστική. Το χειρότερο γήπεδο για εμένα στην Ελλάδα είναι το παλιό του Παναθηναϊκού! Ξέρω ότι παίζει εκεί ξανά τώρα. Ήταν τρομερή η ατμόσφαιρα. Φανταστικός ο κόσμος. Οι αναμνήσεις μου είναι κυρίως από αυτά τα ματς», ανέφερε, μιλώντας στον ΟΤΕ TV.

Πάντως, τον Παναθηναϊκό τον έχει αντιμετωπίσει και στο ΟΑΚΑ ως παίκτης της Μπαρτσελόνα.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: