Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Το κίνητρο του Ροναλντίνιο

ronaldinho-milan.jpgΣτις καλές εμφανίσεις έχει επιστρέψει ο Ροναλντίνιο με τη φανέλα της Μίλαν. Ο Βραζιλιάνος άσος εντυπωσίασε στα ματς με τη Ρόμα και τη Ρεάλ Μαδρίτης και ο χαρακτηρισμός «παρελθόν» που του απέδωσαν, λειτούργησε θετικά γι αυτόν, όπως τόνισε.

«Δεν είναι προσβλητικά όσα δήλωσαν για μένα. Λειτούργησαν περισσότερο ως κίνητρο. Μπαίνω στο γήπεδο για να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και προσπαθώ να έχω περισσότερη ενέργεια. Αυτοί που είπαν ότι είμαι παρελθόν, μου έδωσαν κίνητρο να παίξω καλά στη Μαδρίτη», τόνισε ο 29χρονος άσος.

Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός της Μίλαν αναφέρθηκε και στον συμπατριώτη του Αλεξάντρε Πάτο. «Οι ασίστ μου θέλω να τον βοηθήσουν να κερδίσει το βραβείο «Ballon d' Or,». Αισθάνομαι καλά όταν αγωνίζομαι και είμαι ευτυχισμένος. Όταν συμβαίνει αυτό μπορώ να παίξω σε οποιαδήποτε θέση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: