Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

ΜακΝτάις: «Τίτλο παρά τις... ατυχίες»

antonio_mcdyess1.jpgΟ Αντόνιο ΜακΝτάις «μετακόμισε» φέτος από το Ντιτρόιτ στο Σαν Αντόνιο, όπου πρόσφατα βρέθηκε αντιμέτωπος με τον Ολυμπιακό, στο πλαίσιο των φιλικών αναμετρήσεων των «ερυθρόλευκων» στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, φιλοδοξώντας να κατακτήσει ένα τίτλο με τους Σπερς. Ο 35χρονος πάουερ-φόργουορντ δηλώνει ότι νιώθει άσχημα για την πορεία της καριέρας του, η οποία «στιγματίστηκε» από διαδοχικούς σοβαρούς τραυματισμούς, ενώ αναφέρεται και στις εντυπώσεις που αποκόμισε από τους Πειραιώτες.



Ο έμπειρος πάουερ-φόργουορντ μίλησε στη εφημερίδα «Goal» για...

...για το αν σκέφτηκε ποτέ να αφήσει το ΝΒΑ και να συνεχίσει την καριέρα του στην Ευρώπη:

«Στην πραγματικότητα ποτέ δεν σκέφτηκα σοβαρά να παίξω στην Ελλάδα ή κάπου αλλού στην Ευρώπη. Το ΝΒΑ παραμένει για μένα μια μεγάλη πρόκληση. Αν, πάντως, σκεφτόμουν σοβαρά να έρθω στην Ευρώπη, θα υπέγραφα σε μια ελληνική ομάδα, γιατί πραγματικά είναι ένα φοβερό μέρος. Μάλιστα σκεφτόμουν να έρθω διακοπές το καλοκαίρι που μας πέρασε στα νησιά σας. Δεν τα κατάφερα, αλλά σίγουρα θα έρθω στο μέλλον».

...τις εντυπώσεις του από την αγωνιστική παρουσία του Ολυμπιακού:

«Είναι μια ομάδα που μπορεί να πετύχει πολλούς πόντους κι έχει αρκετούς ταλαντούχους παίκτες στο ρόστερ της. Οι ψηλοί τους είναι πολύ δυνατοί και πιστεύω ότι έχουν μια γεμάτη ομάδα. Αλλά απ’ ό,τι γνωρίζω αρκετές ευρωπαϊκές ομάδες έχουν γίνει σοβαροί ανταγωνιστές«.

...την φιλοδοξία του να κατακτήσει το πρωτάθλημα στο ΝΒΑ, με τα «Σπιρούνια»:

«Ναι, αυτό είναι το μόνο πράγμα που μου λείπει. Για μένα ο δρόμος ήταν γεμάτος πέτρες και πολλά σκαμπανεβάσματα. Είχα πολύ κακές εγχειρήσεις στα γόνατα και αναγκαστικά διαμόρφωσα το παιχνίδι μου βάσει των τραυματισμών του. Εγινα διαφορετικός παίκτης, αλλά έστω κι έτσι παραμένω αποτελεσματικός. Παράλληλα μεγάλωσα και πλέον προσπαθώ να χρησιμοποιώ τη σοφία και την εξυπνάδα μου, όταν βρίσκομαι στο παρκέ. Τώρα που ήρθα στους Σπερς νιώθω ότι οι συμπαίκτες μου θα κάνουν πιο απλά τα πράγματα για μένα. Εχουμε πολλούς σπουδαίους παίκτες και πραγματικά καλή τύχη να κερδίσουμε τον τίτλο».

...την μη επιθυμητή εξέλιξη της καριέρας του, λόγω των πολλών τραυματισμών που είχε:

«Οντως νιώθω άσχημα για την πορεία της καριέρας μου. Γυρίζω πίσω και σκέφτομαι πώς θα ήταν η καριέρα μου αν δεν είχα τραυματιστεί. Ενιωθα τότε πως ήμουν ένα ανερχόμενο αστέρι του ΝΒΑ. Εβαζα πολλούς πόντους, έπαιρνα ριμπάουντ κι έκανα όλα τα πράγματα που φυσιολογικά κάνουν όλοι οι σούπερ σταρ. Είχα μπει σε αυτό το μονοπάτι, αλλά οι τραυματισμοί με άφησαν πολύ πίσω. Αλλά δεν θέλω να στέκομαι σε ό,τι έγινε στο παρελθόν. Ανυπομονώ για το μέλλον και θέλω να συνεχίζω».

...το πως καταφέρνει να παραμένει τόσο αποτελεσματικός στα παρκέ:

«Προσπαθώ να κρατώ το κορμί μου σε φόρμα. Κάνω αρκετά βάρη, αλλά παράλληλα μελετάω πολύ περισσότερο το παιχνίδι του μπάσκετ. Προσέχω τη διατροφή μου και κάνω όλα τα νορμάλ πράγματα ενός αθλητή για να επεκτείνω την καριέρα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: