Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΑΟΚ: Μονρό: «Να μείνουμε συγκεντρωμένοι»

Ο Κρις Μονρό αναφερόμενος στην αυριανή αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τον Πανελλήνιο στη Κυψέλη τόνισε: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ξεκινά το πρωτάθλημα. Η περίοδος της προετοιμασίας ήταν πολύ μεγάλη και ανυπομονώ να παίξω το παιχνίδι με τον Πανελλήνιο. Ξέρω ότι είχαν πολύ καλά παιχνίδια στην περίοδο της προετοιμασίας και γνωρίζω τον Ντέβιν Σμιθ. Το πιο σημαντικό είναι το πώς θα αντιμετωπίσουμε το παιχνίδι, το να μείνουμε συγκεντρωμένοι. Όσον αφορά στα τεχνικά στοιχεία, οι δύο βασικότεροι παράμετροι είναι τα ριμπάουντ και το να παίξουμε άμυνα». Σε ότι αφορά τον ίδιο επισήμανε:
«Είμαι πολύ καλύτερα σχετικά με τον τραυματισμό που είχα στον ώμο και σίγουρα αν δεν επρόκειτο για την πλευρά που σουτάρω δεν θα ήταν πρόβλημα. Παρόλα αυτά είμαι καλά, έτοιμος να παίξω». Σε ό,τι αφορά τη συνεργασία του στον ΠΑΟΚ με τους Γουίλιαμ Εϊβερι και Κένι Γκρέγκορι σχολίασε: «Είναι εξαιρετικά παιδιά και μ’ αρέσει πολύ που θα παίξω μαζί τους αυτή τη σεζόν. Υπάρχουν πολλά ακόμη πρωταθλήματα που χρησιμοποιούν παραπάνω από δύο Αμερικανούς, οπότε πιστεύω το βασικό ζήτημα είναι να βρεθεί η κατάλληλη χημεία». Σχετικά με τις φιλοδοξίες του στη χρονιά είπε: «Θα κάνω το καλύτερο που μπορώ για την πόλη και την ομάδα. Αυτός είναι ο πιο σημαντικός μου στόχος. Σε κάθε αγώνα να δίνω ότι περισσότερο μπορώ για να κερδίζει η ομάδα. Θα έλεγα πως είμαι περίπου στο 85% αυτή τη στιγμή, κάποιοι τραυματισμοί με κράτησαν λίγο πίσω, αλλά δεν χρειάζομαι πολύ χρόνο για να φτάσω εκεί που θέλω».Πηγη Μετροσπορ

Δεν υπάρχουν σχόλια: