Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Φάμπρεγας: "Πιστός στην Αρσεναλ"


Πιστός στην Αρσεναλ δήλωσε ο Φάμπρεγας Μπορεί να αποτελεί το «μήλον της έριδος» για τους κορυφαίους ευρωπαϊκούς συλλόγους, αλλά ο Σεσκ Φάμπρεγας φαίνεται πως έχει πάρει την απόφαση του. Ο νεαρός μέσος ξεκαθάρισε ότι παραμένει πιστός στην Αρσεναλ, διαψεύδοντας ότι είναι σε επαφές με την Ρεάλ Μαδρίτης και τη Μπαρτσελόνα...

«Θέλω να μείνω στην Αρσεναλ. Είμαι πολύ δεμένος με τον με τον σύλλογο και τον κόσμο μας», δήλωσε ο 22χρονος άσος μετά το θρίαμβο της ομάδας του Λονδίνου κόντρα στην Πόρτο (5-0), για το Τσάμπιονς Λιγκ, και συμπλήρωσε: «Ο ρόλος μου σαν αρχηγός της ομάδας μου έχει δώσει επιπλέον χαρά και δεν σκέφτομαι να αποχωρήσω από μία ομάδα που είναι τόσο ανταγωνιστική.

Είμαι στην Αρσεναλ πάρα πολλά χρόνια και σίγουρα δεν βλέπω τον ρόλο μου μόνο σαν αρχηγό. Είμαστε μια ομάδα εδώ πέρα και σίγουρα οφείλω πάρα πολλά στους συμπαίκτες μου που με έχουν βοηθήσει να καταφέρω τόσα πολλά», είπε χαρακτηριστικά ο διεθνής Ισπανός διεθνής μέσος, ο οποίος έχει συμβόλαιο με την Αρσεναλ έως το 2014.

Δεν υπάρχουν σχόλια: