Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Ντε Μος: «Εγώ δεν παραιτήθηκα»

Αρκετοί περίμεναν με ενδιαφέρον τα όσα θα πει ο Άαντ Ντε Μος αφού δεν είναι πλέον μυστικό πως σύντομα θα αποτελέσει παρελθόν. Για το παιχνίδι τόνισε: «Φάνηκε η κούραση που είχαμε από τα πέντε παιχνίδια που δώσαμε σε 15 ημέρες. Δεν είναι Αγγλία εδώ για να είναι συνηθισμένοι οι ποδοσφαιριστές σε τόσα παιχνίδια. Έχουμε φθάσει στα όρια τόσο σωματικά όσο και στο μυαλό. Ο Εργοτέλης κέρδισε δίκαια. Ξέραμε πως θα παίξει και ότι είναι δυνατός στη μεσαία γραμμή όμως για εμάς κρίθηκαν πολλά στο δοκάρι που είχε στο 1-1 ο Ντιέ. Μετά ρισκάραμε και δεν μας βγήκε. Δεν είχαμε καθαρό μυαλό και δυνάμεις οπότε όλα πήγαν στραβά. Θέλω να κάνω και μία αναδρομή που είμαι στην Καβάλα. Έχουμε να παρουσιάσουμε ένα ισορροπημένο έργο». Για αν παραιτήθηκε τόνισε: «Δεν παραιτήθηκα». Για το αν συζήτησε με τη διοίκηση για τη συνέχεια και για το θέλει να παραμείνει απάντησε… «κανένα σχόλιο». Ο Νίκος Καραγεωργίου από την πλευρά του είπε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που η ομάδα της πατρίδας μου έχει αυτή την πολύ καλή πορεία στο πρωτάθλημα και έφθασε μέχρι τα ημιτελικά του κυπέλλου. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι σε αυτό το γήπεδο αλλά είμαι και πολύ χαρούμενος που ο Εργοτέλης πήρε τους τρεις βαθμούς. Γνωρίζαμε ότι η Καβάλα έδωσε πολλά παιχνίδια σε λίγες μέρες και θα είναι κουρασμένη. Προσπαθήσαμε να το εκμεταλλευτούμε. Ήμασταν προβληματισμένοι τις τελευταίες μέρες γιατί ο Εργοτέλης δεν είναι ομάδα που πρέπει να παλεύει για την παραμονή. Άλλοι παράγοντες έπαιξαν ρόλο γι΄ αυτό. Το έχουν πει και άλλοι ότι τον τελευταίο καιρό στο πρωτάθλημα το 60% κρίνεται στο παρασκήνιο και το 40% στο αγωνιστικό. Αυτό επαληθεύτηκε και σήμερα…».

Δεν υπάρχουν σχόλια: