Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Παπα – Χρήστος: «Θα πετάξω τα ράσα εάν…»

Παπα – Χρήστος: «Θα πετάξω τα ράσα εάν…»

Ο παπα – Χρήστος μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για την αγάπη του για τον ΠΑΟΚ. Μεταξύ των άλλων τόνισε: «Ανανέωσα τα διαρκείας στη «Θύρα 4» και το δικό μου και των υιών μου. Είμαστε καλοί φίλοι με τον πρόεδρο και τα λέμε συχνά. Λένε ότι ασχολούμαι με τους αλήτες της κοινωνίας αλλά αυτός ο κόσμος που υποφέρει, αυτή τη στιγμή αγανακτεί. Κατά καιρούς έχω κάνει σκληρές δηλώσεις για την υπόθεση Βατοπεδίου, Φοράω ένα ράσο και δεν θέλω να αισθάνομαι ότι κάποιοι άνθρωποι που φορούσαν ράσο έκαναν τέτοια πράγματα στο Βατοπέδι. Απευθύνομαι στον απλό φίλο μου και τη νεολαία. Θα σταθώ όρθιος, παρότι έμελλε να φάω εγώ το πρώτο βόλι. Πρέπει να ξυπνήσουμε όλοι. Πόσα χρέη χαρίστηκαν στον Ολυμπιακό, του Κοσκωτά, του Νταϊφά, του Σαλιαρέλη και του Κόκκαλη; Έρχονται τα παιδιά αυτά, οι…»αληταράδες» και μου εξομολογούνται και τους ευχαριστώ μέσα από τις καρδιά μου. Είναι τρελός πράγματι ο παπάς, όπως λέει και το σύνθημα. Θα το παλέψω μέχρι τέλους, είτε έχω ράσο, είτε όχι. Αν χρειαστεί θα τους πετάξω και τα ράσα, δεν συμβιβάζομαι. Την Μεγάλη Πέμπτη τη Μεγάλη Παρασκευή και το Μεγάλο Σάββατο ήρθαν εκατοντάδες άνθρωποι από τη Θύρα 4 με σκουλαρίκια με μακριά μαλλιά για να εξομολογηθούν. Από το 1978 πηγαίνω στη «Θύρα 4». Δεν θα κάνω έφεση για την απόφαση της Μητρόπολης, την κάνουν αυτά τα παιδιά για μένα κάθε ημέρα, αυτοί οι… αληταράδες. Εγώ θέλω να ζω την ατμόσφαιρα της «Θύρας 4», όταν πηγαίνω στα παιχνίδια και έπειτα γυρνάω σπίτι μου δεν θέλω να βγάλω τα ράσα γιατί μυρίζουν από την ατμόσφαιρα των οπαδών μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: