Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Ο Βιτόλο κάνει chat


Ο Βιτόλο πανηγυρίζει το γκολ εις βάρος του Αρη Μέσω chat, ο Βίκτρο Βιτόλο, απάντησε σε ερωτήσεις φίλων του από την Ελλάδα, τη Θεσσαλονίκη και την Ισπανία.Στις σημαντικότερες από αυτές, σημείωσε:

-Ποιος είναι ο αγαπημένος σου παίκτης;
"Ο Ρεντόντο στην εποχή της Τενερίφης"

-Θεωρείς πως μπορείς να κερδίσεις το πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ τη νέα χρονιά; Φοβάσαι τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό; - φίλαθλος θύρας 4
"Τη νέα χρονιά στοχεύουμε να κατακτήσουμε όλους τους τίτλους. Δε φοβάμαι κάτι σε σχέση με το ποδόσφαιρο και ελπίζω το μέλλον μου είναι όσο καλό και το παρόν. Arriba Θύρα 4"

-Θα επιστρέψεις στην Τενερίφη;
"Κάποια στιγμή στο μέλλον θα επιστρέψω"

-Θα ήθελες να έρθεις και πάλι στην Ισπανία;
"Αυτή τη στιγμή ο τόπος μου για ποδόσφαιρο είναι η Ελλάδα. Απολαμβάνω τα όσα περνάω, περιμένω το ντεμπούτο μου στο Τσάμπιονς Λιγκ και ελπίζω όλα να πάνε καλά"

-Ο ΠΑΟΚ αγωνίζεται με εσένα και τον πρώην παίκτη της Ρεάλ στα χαφ. Είναι δυνατόν μια ομάδα να παίξει καλά με δύο αμυντικά χαφ όπως είστε εσείς;
"Ναι μπορεί και τα αποτελέσματα το αποδεικνύουν. Η ομάδα έπαιξε καλό ποδόσφαιρο και πέτυχε ένα σημαντικό στόχο. Να αγωνιστεί στο Τσάμπιονς Λιγκ

-Είναι αλήθεια πως μαζί με τον Πάμπλο Γκαρσία ανακηρυχθήκατε καλύτεροι μέσοι στο ελληνικό πρωτάθλημα;
"Είναι αλήθεια πως τα περισσότερα μέσα μας χαρακτήρισαν το καλύτερο δίδυμο στα χαφ και αυτό με κάνει περήφανο"

-Θέλουμε να επιστρέψεις αλλά είναι αλήθεια πως το συμβόλαιό σου με τον ΠΑΟΚ το καθιστά δύσκολο;
"Είναι αλήθεια πως το συμβόλαιό μου με τον ΠΑΟΚ αλλά και η κατάσταση εκεί είναι καλή και σταθερή για μένα και την οικογένειά μου. Γι' αυτό και είναι δύσκολο να επιστρέψω"

-Σ' αρέσει το ελληνικό φαγητό;
"Ναι μ΄αρέσει πολύ η ελληνική κουζίνα αλλά τίποτα δε συγκρίνεται με το φαγητό της μητέρας μου"

-Στην Ελλάδα σε συγκρίνουν με τον Γκατούζο. Τι έχεις να πεις γι' αυτό;
"Είναι πάντα τιμητικό να σε συγκρίνουν με έναν μεγάλο παίκτη. Πιστεύω όμως πως έχουμε αρκετές διαφορές"

-Ποιο είναι το όνειρό σου για τον ΠΑΟΚ;
"Να κατακτήσουμε φέτος έναν τίτλο"

-Είμαι ένας φίλαθλος του ΠΑΟΚ από την Κρήτη και θέλω να μου πεις τη γνώμη σου για τον ΠΑΟΚ της νέας περιόδου και τον προπονητή και να ξέρεις δε θα βρεις πουθενά οπαδούς σαν του ΠΑΟΚ.
"Για μένα ο ΠΑΟΚ είναι ένας μεγάλος σύλλογος που τρέφω πραγματικά σεβασμό γι' αυτό και μ' εμπνέει να προσπαθώ πάντα να νικήσω"

-Ποιον προπονητή πρέπει να πάρει ο ΠΑΟΚ;
"Πιστεύω πως είναι σημαντικό ο προπονητής να ταιριάζει με τη φιλοσοφία της ομάδας. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που τη φετινή χρονιά βγήκαμε στο Τσάμπιονς Λιγκ

-Βιτόλο τι έχεις να πεις για τον χουλιγκανισμό στην Ελλάδα. Για παράδειγμα τα βίαια επεισόδια μεταξύ των οπαδών του ΠΑΟΚ και του Aρη
"Υπάρχει ένας φανατισμός που αρέσει σε όσους αγωνιζόμαστε γιατί μας κάνει να αισθανόμαστε πιο ποδοσφαιριστές. Αυτό είναι και ένα χαρακτηριστικό του ελληνικού ποδοσφαίρου. Εμένα μ' αρέσει αυτή η προσήλωση του κόσμου σε μια ομάδα"

Δεν υπάρχουν σχόλια: