Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Μπέιλ: «Αν έρθει κάποια πρόταση, θα την εξετάσουμε»

Ανοιχτός σε προτάσεις είναι ο Γκάρεθ Μπέιλ, ο οποίος με δηλώσεις του στην «AS» μίλησε για το μέλλον του. Ο Ουαλός ξεκαθάρισε πως δεν φοβάται να αφήσει την Τότεναμ τονίζοντας σχετικά ότι… «Ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει. Δεν φοβάμαι όμως να φύγω έξω από το …Νησί».

«Προσπαθώ να μην σκέφτομαι όλα αυτά για το μέλλον μου, αλλά οι συμπαίκτες μου, μου κάνουν αστεία για αυτό το πράγμα. Παίζω το καλύτερο ποδόσφαιρο της καριέρας μου στην Τότεναμ. Ξέρετε κάτι; Μου φαίνεται ότι μιλάμε για κάποιον άλλο, όταν ακούω τα ποσά που θέλουν να δαπανήσουν ομάδες για εμένα. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει στο μέλλον, αλλά δεν φοβάμαι να φύγω από το Νησί. Εάν υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία θα την εξετάσω», τόνισε ο Μπέιλ ο οποίος στάθηκε και στις «μάχες» με τη Ρεάλ για τους «8» του Τσάμπιονς Λιγκ: «Ανυπομονούμε όλοι. Πιστεύουμε ειλικρινά ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι καλό. Θα τα βάλουμε με μια φανταστική ομάδα. Μια ισοπαλία στο Μπερναμπέου θα ήταν καλό αποτέλεσμα. Μεγάλωσα βλέποντας τους Ζιντάν, Φίγκο, Ρονάλντο . Τους θαύμαζα! Μιλάμε για τον καλύτερο σύλλογο στον κόσμο. Η Ρεάλ έχει μια ιστορία, μια  προσωπικότητα, μια αίγλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: