Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Μπέος: «Θα αφήσω την σφραγίδα μου και στον Βόλο»

Βέβαιος πως η προεδρία του στον Ολυμπιακό Βόλου θα είναι το ίδιο επιτυχημένη όπως και αυτή  που είχε στον Πανιώνιο, είναι ο Αχιλλέας Μπέος. Ο πρόεδρος των «ερυθρολεύκων» μίλησε για το έργο του στη Νέα Σμύρνη και διέψευσε τα σενάρια που τον θέλουν να επιστρέφει εκεί. Παράλληλα τα …έχωσε σε μια μερίδα δημοσιογράφων.

Μεταξύ άλλων ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, είπε στην Συνέντευξη Τύπου η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη: «Το τελευταίο διάστημα έχω εισπράξει ένα κάρο αηδίες που έχουν να κάνουν με έναν άνθρωπο που δίνει ελεύθερες συνεντεύξεις και  όχι στημένες. Από εμένα έχετε πάντα την αλήθεια. Λέτε ότι επέλεξα να μιλήσω σήμερα επειδή κερδίσαμε. Αυτή η ομάδα έχει καταφέρει να πετύχει τους στόχους της. Έχουμε υλοποιήσει αυτά που θέλουμε και όλα αυτά τα γράφετε χωρίς κάποιον λόγο. Έχετε απέναντι σας έναν άνθρωπο που λέει τα πράγματα με το όνομα τους. Γράφετε ότι πουλάω τον Ολυμπιακό και ότι πάω στον Πανιώνιο. Ποτέ μου δεν έκρυψα τα αισθήματα μου για τον Πανιώνιο. Υπήρξα αθλητής στον σύλλογο αυτό, παράγοντας. Έχω πει όμως ότι δεν πρόκειται να επιστρέψω ποτέ. Τον αγαπάω τον Πανιώνιο αλλά δεν επιστρέφω. Τώρα, γιατί πάω να τον δω, γιατί έτσι γουστάρω! Έχω κάνει έργο εκεί και βλέπετε πως με αντιμετωπίζουν. Όπως άφησα την σφραγίδα μου στον Πανιώνιο, θα την αφήσω και στον Βόλο, είτε το θέλουν είτε όχι κάποιοι. Για τους Καημενάκη και Μπάκο, ποτέ δεν έχουμε μιλήσει. Τα γράφετε μάλιστα όλα αυτά την ώρα που ο Αστέρας  δίνει μια μάχη για να σωθεί. Είναι κρίμα να γράφετε τέτοια πράγματα, είναι μια ηλιθιότητα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: