Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Ξενίδης : «Αν ήμουν ο Τάκης, θα είχα φύγει απο την χώρα»

Ο Γιώργος Ξενίδης μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για τα όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα στον Ηρακλή, αποδίδοντας ευθύνες στην διοίκηση του Γιάννη Τάκη.

Ο βετεράνος άσος του Γηραιού μεταξύ των άλλων τόνισε: «Υπάρχουν μόνο δύο άνθρωποι που μπορούν να ανοίξουν οποιαδήποτε πόρτα. Αν ο Πιλάβιος δει μπροστά του τον Χατζηπαναγή θα αλλάξει στάση. Όταν μου ζητήθηκε να αναλάβω μίλησα με τα παιδιά της «Αυτόνομης», πήγα σε ένα ραντεβού 2 ώρες πριν και μετά από 1 ώρα εμφανίστηκε ο κύριος Τάκης και μιλούσε σαν μεγαλομέτοχος του Ηρακλή.

Ο Ηρακλής χρωστούσε σε 20 προμηθευτές. Μου ζήτησε να μιλήσω στους παίκτες, αλλά εγώ ντράπηκα να το κάνω, από τη στιγμή που όλοι ήταν απλήρωτοι. Είπα να μαζευτούμε και να δώσουμε ο καθένας κάτι, ότι μπορεί. Εγώ έχω 30.000 ευρώ στη τσέπη βάλτε κι εσείς κάτι να πληρώσουμε τους παίκτες. Λόγω της σχέσης μου με τον κύριο Μυτιληναίο, μπορούσα να φέρω κάποιες χορηγίες στην ομάδα.

Ζήτησα το κοστολόγιο από τους διοικούντες, αλλά πέρασε ο καιρός και δεν μου απάντησε κανείς. Εγώ πλέον συνειδητά απέχω από την ομάδα. Την αγαπάω και θα μαλώσω, θα πλακωθώ, είμαι παρορμητικός από τη φύση μου. Τρελαίνομαι γιατί κάποιοι θέλουν να κάνουν μόστρα στον Ηρακλή. Πως αυτός ο άνθρωπος (σ.σ Γιάννης Τάκης) κυκλοφορεί στον Ηρακλή; Πως έλεγαν ότι είναι όλοι αισιόδοξοι για την άδεια; Εγώ αν καταδίκαζα την ομάδα θα έφευγα από την χώρα. Όταν ανέλαβε δεν ήξερε ότι έφταιγαν οι προηγούμενοι;; Ο κόσμος του Ηρακλή θέλει αλήθειες. Η αυριανή ημέρα είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία του Ηρακλή και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά».

Για τη σχέση του με τον Ευάγγελο Μυτιληναίο τόνισε:

«Κάποια στιγμή ο Ηρακλής πρέπει να απεμπλακεί από τον κύριο Μυτιληναίο. Έχω καιρό να μιλήσω μαζί του. Έκανε κι αυτός πολλά λάθη, αλλά το πιο μεγάλο ήταν που άφησε το Σπανουδάκη να κάνει τη διαχείριση. Δεν ήξερε το αντικείμενο ο Σπανουδάκης. Κι όμως ο κύριος Μυτιληναίος έβαλε και 2 εκατομμύρια ευρώ για να γίνει η ρύθμιση από την εφορία. Όπως και ο Ρέμος πληρώνει για την εφορία και κουβαλάει τα χρέη πάνω του».The Player

Δεν υπάρχουν σχόλια: