Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

«Δεν είμαστε ομάδα»...

Με πολύ σκληρά λόγια μίλησε ο Νίκος Χατζηβρέττας για την ομάδα του Άρη μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ, τονίζοντας οτι "δεν είμαστε ομάδα μέσα στο γήπεδο"...
«Δεν είμαστε ομάδα»...
«Είναι κρίμα για αυτή την ομάδα με τόση μεγάλη ιστορία και τόσο μπασκετικό κόσμο που αγαπάει το άθλημα να το καταστρέφει. Εύχομαι πραγματικά μέσα από την καρδιά μου από την επόμενη χρονιά, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, να ξεκινήσει να παίζει μπάσκετ. Γιατί για μένα αυτό εδώ δεν είναι μπάσκετ. Μια ομάδα σαν τον Άρη πρέπει να παίζει μπάσκετ. Μπάσκετ με ποιότητα, που για μας είναι μια άγνωστη λέξη. Είναι πολύ λυπηρό για μένα δύο χρόνια να συμβαίνει αυτό στην ομάδα» και συνέχισε λέγοντας:
«Εγώ αγαπάω το μπάσκετ και μακάρι να υπάρξουν κάποιες προϋποθέσεις στην ομάδα. Να βρεθεί ένας άνθρωπος, δεν ξέρω ποιος θα είναι προπονητής, αν με πιστεύει και με θέλει στην ομάδα, εγώ θα είμαι εδώ, αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει. Δεν είναι μόνο στο δικό μου χέρι. Πρέπει να γίνουμε ομάδα. Εμείς δεν είμαστε ομάδα μέσα στο γήπεδο».
Πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: