Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

«Η ΑΕΚ έχει στόχο μόνο το πρωτάθλημα…»

Κατηγορηματικός ήταν ο Δημήτρης Κωνσταντόπουλος μιλώντας από την Σλοβενία σχετικά με τους στόχους που έχει η ΑΕΚ για τη νέα χρονιά. Ο έμπειρος πορτιέρο θεωρεί πως η Ένωση θέλει μόνο τον τίτλο και όχι την δεύτερη θέση.

«Η ΑΕΚ έχει στόχο μόνο το πρωτάθλημα…»
Επίσης στην συνέντευξή του αναφέρθηκε στη μεταγραφή του στην Ένωση, στην Εθνική, αλλά και στα προτερήματα του.

Αναλυτικά:

-Δύο λόγια για τη μεταγραφή σου στην ΑΕΚ και πως είναι οι πρώτες εντυπώσεις σου

Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στην ΑΕΚ. Είναι μία μεγάλη ομάδα, που έχει υψηλές απαιτήσεις, με ιστορία, με πολλή κόσμο πίσω της και είναι ένα επίπεδο πιο πάνω. Εχω πει και στο παρελθόν ότι ήθελα να κάνω το βήμα παραπάνω και εφόσον αυτό είναι στην ΑΕΚ είμαι πάρα πολύ χαρούμενος.
Όσο για την προετοιμασία, πάμε πολύ καλά, δουλεύουμε από την πρώτη μέρα αρκετά, ξεκινήσαμε σε καλούς ρυθμούς, όλα τα παιδιά δουλεύουμε σκληρά. Υπάρχει ποικιλία ασκήσεων για όλα τα παιδιά και με μπάλα και φυσική κατάσταση και εμείς οι τερματοφύλακας κάνουμε πολύ καλή δουλειά μέχρι τώρα
-Νομίζεις ότι άργησε η επιβράβευση στην καριέρα σου, με την έννοια ότι έρχεσαι λίγο πιο μεγάλος στην ΑΕΚ;
Στο ποδόσφαιρό είναι κάλλιο αργά παρά ποτέ. Δεν έχει σημασία πότε θα έρθει. Στην καριέρα σου, φυσικά θέλεις από την αρχή να πάνε όλα καλά και να έρθεις σε μία μεγάλη ομάδα. Δεν έγινε από την αρχή, αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο. Εχω περάσει από συλλόγους με ιστορία, στην Αγγλία κυρίως, έχω δουλέψει με αρκετά καλούς ανθρώπους, αλλά είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ που βρίσκομαι
-Έχεις μετανιώσει που δεν επέλεξες να φύγεις και πάλι για το εξωτερικό, μετά από όλα όσα ακούς για το ελληνικό ποδόσφαιρο και τα όσα συμβαίνουν με αυτό;
Σίγουρα είναι περίεργα τα πράγματα. Βρισκόμαστε σε άσχημη περίοδο για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Πιστεύω και θέλω να ελπίζω ότι έχουν γίνει κάποιες κινήσεις για να βγούμε από το σημείο που είμαστε και ελπίζω ότι του χρόνου το ποδόσφαιρο και το πρωτάθλημα και το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα, θα είναι πολύ καλύτερο.
-Είσαι έτοιμος να δεχτείς μία παρόμοια -αμφίρροπη- κριτική όπως ο προκάτοχός σου;
Η ΑΕΚ είναι μία μεγάλη ομάδα που έχει υψηλές απαιτήσεις και φυσικά αν δεν ένιωθα έτοιμος δεν θα ήμουν εδώ.
Όταν μια ομάδα έχει πίσω της πολύ κόσμο και είναι και αυτό μέσα στη δουλειά μας, είναι λογικό σε κάποιους να αρέσει και σε κάποιους να μην τους αρέσει Αν εσύ είσαι ικανοποιημένος από τη δουλειά σου, βοηθάς την ομάδα και ο προπονητής είναι ευχαριστημένος από σένα, τότε δεν υπάρχει κάτι παραπάνω.
-Ποιο το δυνατό και ποιο το αδύνατο σημείο;
Το να περιαυτολογώ δεν είναι και το καλύτερο. Πιστεύω ότι, από ότι μου λένε, ότι βγάζω μια ψυχραιμία πίσω που αυτό βοηθάει και από τη θητεία μου στην Αγγλία, ότι έχω βελτιωθεί πολύ στα πόδια. Επειδή είμαι ψηλός και ο σωματότυπός μου είναι έτσι, δεν είμαι τόσο γρήγορος όσο άλλοι τερματοφύλακας, αλλά αυτό καλύπτεται αλλιώς. Και φυσικά συνεχίζουμε να δουλεύουμε και σε αυτόν τον τομέα γιατί όσο και να μεγαλώνεις και ιδιαίτερα στη θέση μας και από θέματα εμπειριών πρέπει συνεχώς να προσπαθείς να βελτιώνεσαι..
-Η άποψή σου για τον προπονητή τερματοφυλάκων;
Πολύ καλή. Με τον Κώστα από την πρώτη ημέρα που συστηθήκαμε, είχαμε μία συζήτηση όλα ήταν πολύ καλά. Δείχνει άνθρωπος που αγαπάει αυτό που κάνει που ξέρει πράγματα και προσπαθεί να βελτιώνεται και μέχρι τώρα είναι όλα σούπερ. Και με τον Κώστα και με τα παιδιά
-Κλήθηκες στην Εθνική, υπάρχει και η πρόκληση του Euro. Είναι στόχος σου για εσένα αυτό;
Φυσικά θέλεις και σκέφτεσαι, όταν είσαι Έλληνας ποδοσφαιριστής, ότι θα ήθελες να είσαι εκεί. Φυσικά είναι σε έναν χρόνο από τώρα και καλύτερα να τα πάρουμε τα πράγματα όπως έρχονται. Στόχος μου είναι να τα πάμε καλά τώρα στην προετοιμασία, να ξεκινήσουμε το πρωτάθλημα, να έχουμε μία καλή πορεία και από εκεί και πέρα όλα έρχονται. Φυσικά και ο στόχος του βασικού. Όταν έρχεσαι σε μία μεγάλη ομάδα δεν σου λέει κανείς πάρε τη φανέλα και φύγε. Πρέπει να κερδίσεις την εμπιστοσύνη, των συμπαικτών σου, του προπονητή σου, ανεξάρτητα σε ποια ομάδα είσαι.
-Στην ΑΕΚ, τόσο καιρό, κρατούσαν χαμηλά τους τόνους. Εσύ από την πρώτη μέρα έκανες λόγο για πρωταθλητισμό...
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος στόχος από αυτόν, όταν είσαι σε μία ομάδα σαν την ΑΕΚ. Άσχετα με το τι προβλήματα και τι καταστάσεις υπάρχουν στο ποδόσφαιρο αυτή τη στιγμή και γενικά στις ομάδες. Όταν είσαι στην ΑΕΚ δεν μπορείς να πεις ότι πας για κάτι λιγότερο από αυτό. Βέβαια, θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε σταδιακά και από παιχνίδι σε παιχνίδι, αλλά πιστεύω ότι αυτός πρέπει να είναι ο στόχος μας.
-Πρέπει, αλλά δεν είναι εφικτός στόχος...
Αν δεν το πιστεύαμε και δεν το πίστευε και ο προπονητής, τότε θα ήμασταν σε πολύ άσχημη θέση. Αλλά νομίζω ότι από τη δουλειά που γίνεται μέχρι τώρα, αλλά και από την εμπειρία μου από τις άλλες ομάδες και φυσικά από πέρσι, στο ελληνικό πρωτάθλημα, γιατί όχι;
-Πέρσι έκανες μία πολύ καλή χρονιά με την Κέρκυρα. Και ο Γιάννης όταν πήρε ευκαιρίες πήγε πολύ καλά. Πιστεύεις ότι αυτός ο ανταγωνισμός είναι ότι καλύτερο για την ΑΕΚ;
Μόνο καλό μπορεί να κάνει. Σε οποιαδήποτε θέση, όχι μόνο στη δική μας. Το να υπάρχει ανταγωνισμός, για 2 ή για 3 παίκτες σε μία θέση, είναι καλό γιατί κρατάει τον καθένα σε εγρήγορση και τον κάνει να προσπαθεί περισσότερο και αυτό δεν θα βοηθήσει μόνο εμένα και τον Γιάννη, αλλά και τα υπόλοιπα παιδιά.
*Ο Δημήτρης Κωνσταντόπουλος εξήγησε τι συμβολίζουν και τα τατουάζ του, με αυτό που έχει στο δεξί χέρι να είναι ένας άγγελος που πέφτει, «είναι κάτι προσωπικό δεν θέλω να πω», ανέφερε σχετικά, ενώ στην πλάτη έχει γράψει το όνομα της συζύγου του και θα προσθέσει και αυτό της νεογέννητης κόρης του

Δεν υπάρχουν σχόλια: