Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

"Ούτε λόγω ρατσισμού έφυγα, ούτε λόγω Καραϊσκάκη"

Με δηλώσεις του ο Τζιμπρίλ Σισέ διέψευσε και αυτός με τη σειρά του τα όσα φέρεται να είπε η σύζυγος του, Τζουντ, σε συνέντευξη της σε ουαλική εφημερίδα αναφορικά με τους λόγους της αποχώρησης του από τον Παναθηναϊκό.
"Ούτε λόγω ρατσισμού έφυγα, ούτε λόγω Καραϊσκάκη"
“Κατ’ αρχήν θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν έφυγα από τον Παναθηναϊκό και την Ελλάδα, λόγω της ρατσιστικής συμπεριφοράς κάποιων. Επίσης ουδέποτε είπα ή υποστήριξα ότι οι Ελληνες είναι ρατσιστές. Είναι τουλάχιστον ηλίθιο να γράφεται κάτι τέτοιο, γιατί δεν ισχύει και δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Ακόμα και μετά τα όσα έγιναν στο Καραϊσκάκη, ουδέποτε αποκάλεσα κάποιον ρατσιστή.

Είμαι εξοργισμένος για τα όσα έχουν γραφτεί γύρω από αυτό το θέμα και θέλω να γίνει σε όλους αντιληπτό ότι ουδέποτε εγώ ή η σύζυγός μου χαρακτηρίσαμε τους Ελληνες ρατσιστές. Η αγάπη μου για την Ελλάδα είνα δεδομένη”.


Τα όσα γράφτηκαν στην Wales on Sunday και αναπαράχθησαν στα Ελληνικά ΜΜΕ, τον έκαναν έξω φρενών: “Θέλω να τονίσω σε όλους πως αν θέλουν την άποψή μου για κάτι ξέρουν που να με βρουν. Ουδέποτε κρύφτηκα από τα ΜΜΕ και δεν πρόκειται να το κάνω τώρα. Μην χάνουν το χρόνο τους παρακολουθώντας τι γράφει στο twitter η σύζυγός μου ή τι λέει. Μπορούν να μιλήσουν κατ’ ευθείαν μαζί μου.

Η σύζυγός μου έδωσε μία συνέντευξη σε εφημερίδα της Ουαλίας και κάποια από τα λεγόμενά της παρερμηνεύθηκαν για ένα πολύ ευαίσθητο θέμα. Φυσικά ούτε η ίδια είπε ότι έφυγα από την Ελλάδα λόγω ρατσιστικής συμπεριφοράς στα γήπεδα. Να ξέρεις ότι αν όντως υπήρχε τέτοιο θέμα θα είχα φύγει αμέσως, δεν θα καθόμουν δύο χρόνια.

Η μεταγραφή μου στην Λάτσιο έγινε καθάρά με ποδοσφαιρικά κριτήρια. Ηταν για μένα η καλύτερη επιλογή για να συνεχίσω την καριέρα μου, μετά από δύο υπέροχα χρόνια στον Παναθηναϊκό. Δεν έφυγα ούτε για τα όσα έγιναν στο Καραϊσκάκη ή για θέματα που άπτονται σε ρατσισμό. Είμαι πολύ ξεκάθαρος σε αυτό”.


Αυτό που ξεκαθάρισε ο Γάλλος σούπερ σταρ, που προ ημερών μεταπήδησε κι επισήμως στην Λάτσιο, είναι πως για το διαζύγιο με τον Παναθηναϊκό και την μεταγραφή του στον Ιταλικό σύλλογο, συναίνεσαν τόσο ο ίδιος όσο και οι “πράσινοι”. Η απόφαση δεν ήταν μόνο δική του: “Δεν είχε να κάνει μόνο με μένα. Το 50% της απόφασης ήταν δικό μου, αλλά υπάρχει και το άλλο 50%, του οποίου δεν είχα εγώ τον έλεγχο. Ολοι ξέρουν τι έγινε. Ημουν δύο χρόνια στην Ελλάδα, έκανα καλά τη δουλειά μου στον αγωνιστικό χώρο και ήμουν 100% επαγγελματίας”.

Ο Σισέ είπε ότι η μεταγραφή του στην Λάτσιο πήρε μερικές μέρες επιπλέον μέχρι να ολοκληρωθεί λόγω των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στους δύο συλλόγους, κάτι που χαρακτήρισε φυσιολογικό: “Οταν μιλούν δύο σύλλογοι, είναι προφανές ότι προκύπτουν διάφορα ζητήματα πάνω σε μία μεταγραφή. Αυτή είναι η φύση των διαπραγματεύσεων. Η μία πλευρά ζητάει κάτι και το ίδιο και η άλλη. Οι όποιες διαφορές υπήρχαν κάμφθηκαν και τελείωσε η μεταγραφή. Δεν υπήρχε θέμα να χαλάσει”.

Ο δαιμόνιος στράικερ είναι κατενθουσιασμένος από τις πρώτες του μέρες ως μέλος των “Λατσιάλι” και φυσικά δεν το έκρυψε: “Ενιωσα ευπρόσδεκτος από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στο αεροδρόμιο της Ρώμης. Είναι πολύ σημαντικό να νιώθεις την αποδοχή του κόσμου. Τουλάχιστον για μένα. Μου δίνει θετική ενέργεια. Η Λάτσιο είναι σπουδαίος σύλλογος και ανυπομονώ να ξεκινήσουν οι επίσημες υποχρεώσεις με την ομάδα”.

Φυσικά ο Σισέ δεν ξεχνά ούτε την Ελλάδα, ούτε τον Παναθηναϊκό, τονίζοντας ότι σκοπεύει μέχρι το τέλος του μήνα, όποτε το επιτρέψουν οι υποχρεώσεις του με την Λάτσιο, να έρθει στην Αθήνα για να δώσει αποχαιρετιστήρια συνέντευξη τύπου: “Θέλω τις επόμενες δέκα μέρες να έρθω στην Αθήνα και να κλείσω όμορφα αυτό το πολύ σημαντικό κεφάλαιο της καριέρας μου. Η αγάπη μου για την Ελλάδα και τον κόσμο του Παναθηναϊκού θα παραμείνει ισχυρή ακόμα και τώρα που θα παίζω στην Λάτσιο”.
Πηγή: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: