Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Μπόγιαν: «Μου λείπει η Μπαρτσελόνα»

Δεν έχει συμπληρώσει ούτε δύο μήνες ως ποδοσφαιριστής της Ρόμα, κι όμως ο Μπόγιαν Κρικιτς έχει αρχίσει να... μελαγχολεί και να θυμάται τη μεγάλη του αγάπη, τη Μπαρτσελόνα.

Ο 21χρονος την τελευταία διετία; δεν είχε πάρει πολλές ευκαιρίες από τον Γκουαρντιόλα, ο οποίος προτιμούσε τον Πέδρο, ενώ η προσθήκη του Σάντσες έκανε αδύνατη τη σταθερή συμμετοχή του στην ενδεκάδα. Έτσι, ο Μπόγιαν προτίμησε να πάει στο Ρόμα που του εγγυόταν χρόνο συμμετοχής.

Όμως, αυτό δεν σημαίνει πως έχει ξεχάσει την Καταλονία...

«Δεν υπάρχει σύλλογος που να ανταγωνίζεται τη Μπαρτσελόνα. Αγαπάω αυτή την ομάδα. Μου λείπουν οι συμπαίκτες μου, οι φίλοι μου, και όλοι όσοι νοιάζονται για τον σύλλογο. Μου λείπουν πολλά. Μπορεί να νιώθω καλά εδώ, αλλά πάντα θα έχω νοσταλγία, αυτό δεν είναι κακό, αν αγαπάς κάτι», δήλωσε.

πηγή: theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: