Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν πας για... Νάνι καλύτερα;

Τη θέση του Λιονέλ Μέσι εποφθαλμιά ο Νάνι της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ! Θέλει λέει να γίνει ο Νο1 ποδοσφαιριστής στον κόσμο...
Δεν πας για... Νάνι καλύτερα;
«Ένα όνειρο έχω: Να γίνω ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο. Ωστόσο δεν μου έχει γίνει ψύχωση. Έχω άλλες προτεραιότητες όπως το να κατακτήσω τρόπαια», τόνισε αρχικά στο «Inside Futbol»ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός.
Και συνέχισε: «Ελπίζω, όταν τελειώσω την καριέρα μου να λέει ο κόσμος ‘ ο Νάνι ήταν ένας φανταστικός παίκτης ο οποίος κέρδισε τρόπαια και κατέρριψε αρκετά ρεκόρ’».
Για το αν μπορεί να γίνει ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής στον κόσμο: «Ξέρω πως έχω τα προσόντα για να γίνω ένας από τους καλύτερους στον κόσμο, αλλά θα πρέπει να δουλέψω σκληρά για να το αποδείξω. Μπορώ να υποσχεθώ πως όσο αγωνίζομαι θα κάνω τα πάντα για να τα καταφέρω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: