Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

"Έχει ξεχωριστή θέση στη ζωή μου!"

Ο Σερ Άλεξ Φέγκιουσον συμπλήρωσε 25 χρόνια στον πάγκο της Μάντσετσερ Γιουνάιτεντ και ο Κριστιάνο Ρονάλντο αποθέωσε τον πρώην προπονητή του. "Σε εκείνον οφείλω ό,τι είμαι σήμερα", δήλωσε.
"Έχει ξεχωριστή θέση στη ζωή μου!"
"Ο Σερ Άλεξ έχει ξεχωριστή θέση στη ζωή μου. Σε εκείνον οφείλω ό,τι είμαι σήμερα. Δεν ήμουν γνωστός και αστέρι. Έφτασα στο Ολντ Τράφορντ σαν ένα ακόμη ταλέντο. Ήταν εκείνος που μου μίλησε και μου έδειξε πώς να κάνω σωστά τα πράγματα", είπε αρχικά ο Πορτογάλος σταρ της Ρεάλ Μαδρίτης στην "Daily Mirror" και πρόσθεσε:
"Μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω σε έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους στον κόσμο. Είναι ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στον κόσμο για εμένα", ενώ στη συνέχεια σύγκρινε τον Σερ Άλεξ με τον Ζοσέ Μουρίνιο, υποστηρίζοντας πως δεν μπορεί να ξεχωρίσει κανέναν από τους δύο:
"Δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές όσον αφορά τις ικανότητές τους, όμως δεν συγκρίνονται. Έχουν διαφορετικές ιδέες και απόψεις για το ποδόσφαιρο. Για εμένα και οι δύο είναι οι καλύτεροι στον κόσμο. Συνεργάστηκα με τον Σερ Άλεξ πριν από μερικά χρόνια και γνωρίζω ότι αξίζω ότι όσα έχει πετύχει στην καριέρα του. Δουλεύει σκληρά, είναι έξυπνος, έμπειρος και ταυτόχρονα πολύ προσγειωμένος".
"Ο Μουρίνιο είναι παρόμοιο άνθρωπος, αλλά είναι πιο νέος. Δουλεύω με τον Μουρίνιο τώρα και μπορώ να πω πως είναι και οι δύο ξεχωριστοί προπονητές. Μου αρέσουν και οι δύο πολύ", κατέληξε.

πηγή: sportdog.gr  

Δεν υπάρχουν σχόλια: