Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

"Είμαι παίκτης του ΟΦΗ!"


Την ώρα που δημοσιεύματα τον φέρνουν στον Ολυμπιακό, ο Βορειοϊρλανδός γκολκίπερ του ΟΦΗ, Ρόϊ Κάρολ, δηλώνει στο gazzetta.gr άγνοια για όσα γράφονται και τονίζει ότι στο μυαλό του βρίσκεται μόνο ο αγώνας Κυπέλλου με τον Παναιτωλικό.
"Είμαι παίκτης του ΟΦΗ!"
Αποκτήθηκε το περασμένο καλοκαίρι από τον ΟΦΗ, ως ελεύθερος, “κουβαλώντας” μέσα στις βαλίτσες του εμπειρίες και παραστάσεις μίας 16χρονης μεγάλης καριέρας στην Premier League της Αγγλίας (Χαλ Σίτι, Γουίγκαν, Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ, Γουέστ-Χαμ και Ντέρμπι Κάουντι) και της Σκωτίας (Ρέϊντζερς) και στο πρωτάθλημα της Δανίας με τη φανέλα της Οντένσε (2009-11). Παρά τα 34 του χρόνια, ο Ρόϊ Κάρολ, όχι απλά δικαίωσε την εμπιστοσύνη των ανθρώπων της κρητικής ομάδων που τον υπέγραψαν για δύο χρόνια, αλλά μέχρι στιγμής αναδεικνύεται σε έναν από τους σοβαρούς και σταθερούς τερματοφύλακες της Superleague. Οι εμφανίσεις του, μάλιστα, κίνησαν το ενδιαφέρον των πρωταθλητών που ψάχνουν απεγνωσμένα γκολκίπερ για να λύσουν τη συνεργασία τους με τον Αργεντινό Φράνκο Κονστάντζο, σε τέτοιο μάλιστα βαθμό που το σύνολο του αθλητικού (και όχι μόνο), παρουσιάζουν ότι ο υψηλόσωμος “πορτιέρο” βρίσκεται μία ανάσα από την μετακόμισή του στον Πειραιά. Το gazzetta.gr επιχείρησε να επικοινωνήσει μαζί του και τον εντόπισε στην παραλία του Ηρακλείου, να απολαμβάνει το τσάϊ του παρέα με τους φίλους του...
- Καλημέρα Ρόϊ από την Αθήνα... Δέχεσαι συγχαρητήρια; Εντάξει αστειευόμαστε, απλά θα θέλαμε να διευκρινίσουμε αν πράγματι βρίσκεσαι σε συνομιλίες με τον Ολυμπιακό...
«Πλάκα μου κάνεις κι εσύ; Από το πρωί όλος ο κόσμος αυτό με ρωτάει... Είμαι στην παραλία για τσάϊ με τους φίλους μου και μέχρι και πριν από λίγο μου έδειχναν και μου μετέφραζαν τα δημοσιεύματα... Πραγματικά δεν έχω ιδέα...»
- Δηλαδή, δεν έχεις μιλήσει με κανέναν, είτε από τον ΟΦΗ, είτε από τον Ολυμπιακό;
«Αυτό σας λέω... Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω τίποτε... Την προηγούμενη εβδομάδα μου έκαναν πλάκα κάποιοι φίλοι σε πολύ χαλαρό επίπεδο, αλλά μόλις είδα σήμερα τις εφημερίδες και την έκταση που έχει πάρει το θέμα, τηλεφώνησα στον ατζέντη μου και μου είπε ότι κανείς δεν έχει επικοινωνήσει μαζί του... Ακολούθως, ήρθα σε επαφή με τους παράγοντες της ομάδας και τους πίεσα να μου πουν αν υπάρχει κάτι στα... “σκαριά” και με διαβεβαίωσαν πως όχι... Οπότε σας λέω, ό,τι έμαθα πριν από λίγο...»
- Υποθετικά ρωτώντας, θα σε ενδιέφερε μία τέτοια προοπτική;
«Κοιτάξτε, είμαι πολλά χρόνια σε αυτή την αγορά και ξέρω ότι αυτό που με ρωτάτε είναι κάτι το οποίο δεν μπορώ να ελέγξω, οπότε γιατί να το σχολιάσω... Μιλώντας υποθετικά και ιδανικά,
ποιος δεν θα ήθελε να παίζει σε ομάδες που διεκδικούν το πρωτάθλημα και αγωνίζονται στην Ευρώπη; Ωστόσο, αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι δεν υπάρχει κάτι το χειροπιαστό και για την ώρα και μέχρι και το τέλος της επόμενης χρονιάς (2012-13), είμαι παίκτης του ΟΦΗ... Περνάω καλά στην Κρήτη, είμαι πολύ ευχαριστημένος από τις συνθήκες στην ομάδα και στο μυαλό έχω μόνο πως θα είμαι όσο το δυνατόν πιο συνεπής στις αγωνιστικές μου υποχρεώσεις. Προς το παρόν, όλη μου η συγκέντρωση βρίσκεται στον νοκ-άουτ αγώνα Κυπέλλου της Πέμπτης (19/01, 18.00) με τον Παναιτωλικό... Τώρα τι θα γίνει μέχρι το τέλος της μετεγγραφικής περιόδου, όχι απλά δεν το ξέρω αλλά δεν μπορώ και να το ελέγξω...»
πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: