Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

«Ήθελα να τελειώσω σαν νούμερο 1»

Ο Ντάριο Κρέσιτς αποχαιρέτησε τους πρώην πλέον συμπαίκτες του στον ΠΑΟΚ και μίλησε για την απόφαση του να φύγει από την Τούμπα. Ο Κροάτης υποστήριξε πως απέρριψε την πρόταση της Λεβερκούζεν.
«Ήθελα να τελειώσω σαν νούμερο 1»
Ο Κρέσιτς βρέθηκε με πολιτική περιβολή στις εγκαταστάσεις της Ν. Μεσημβρίας προκειμένου να αποχαιρετήσει τους συμπαίκτες του. Ο Κροάτας τερματοφύλακας με δηλώσεις αναφέρθηκε στους λόγους της φυγής του.
«Το είχα στο μυαλό αρκετό καιρό αλλά η τελική απόφαση ήρθε στο μυαλό μου τις τελευταίες 5-6 μέρες. Σίγουρα υπάρχουν λόγοι που φεύγω. Είμαι τρία χρόνια στην ομάδα και ήθελα να τελειώσω την σεζόν σαν νούμερο 1. Ξέρουν στον ΠΑΟΚ την ποιότητά μου, τις δυνατότητές μου, θα μπορούσαν να μου το εγγυηθούν αυτό. Εκτός αυτού υπάρχει και ένας άλλος λόγος που φεύγω τον οποίο δεν θα ήθελα να πω».
Ερωτηθείς για τον επόμενο σταθμό αν θα είναι η Λεβερκούζεν είπε: «Δέχτηκα πρόταση από την Λεβερκούζεν, όμως λόγω του ότι ήταν χαμηλότερη στο οικονομικό σκέλος απ' ότι περίμενα, δεν είπα τελικά το ναι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: